Namnförslagstävling

Här snackar vi om allt som inte passar in i dom övriga kategorierna

Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk

Whistler
Forumräv
Inlägg: 522
Blev medlem: ons mar 01, 2006 0:33
Ort: Ängelholm
Kontakt:

Namnförslagstävling

Inlägg av Whistler » tor apr 13, 2006 13:45

Jag tänkte utlysa en namnförslagstävling.

Namnet jag tänker på är då teamnamnet jag kommer använda mig av inom offroadtävlingar.

Ni som var på skånecupen 1 såg kanske att jag gick omkring i en gul tröja med "Team WUD Offroad" (uttalas som brood) på. Betyder "insane" eller "mad". Jag är inte riktigt nöjd med det namnet och tänkte att det kunde vara kul med en liten tävling.

Namnet får vara i princip vad som helst, gärna något kul. Ger ni en förkortning som förslag så skriv ut vad det betyder osv...

...och då till priset!
Vinnaren kommer att erhålla valfri mössa/keps eller T-shirt med eget tryck ur mitt sortiment. Värde 75-150 kronor. Priset bestämmer jag i samråd med vinnaren.

PM:a era förslag till mig här på forumet, eller mejla dem till whistler@extremegeneration.se

Tävlingen fortgår tills strax innan skånecupen 2 eller tills jag fått in ett förslag jag är nöjd med! Så bara kör på!! Ni får ge hur många förslag ni vill!
Senast redigerad av Whistler den tor apr 13, 2006 14:04, redigerad totalt 1 gånger.

Frontera
Guru
Inlägg: 2777
Blev medlem: sön feb 12, 2006 21:46
Ort: Dalby

Inlägg av Frontera » tor apr 13, 2006 13:54

Team Extrem
team woodo
team full frontal

pjocke
Veteran
Inlägg: 2156
Blev medlem: sön feb 12, 2006 20:50
Ort: Malmö

Inlägg av pjocke » tor apr 13, 2006 14:16

Personligen har jag döpt mitt "team" till Surhål Surfers, en liten referens till ett smått legendariskt punkband... :)

Hasse
OffroadGeek
Inlägg: 4395
Blev medlem: mån feb 27, 2006 22:58
Ort: Skogen

Inlägg av Hasse » tor apr 13, 2006 18:27

apropå gamla punk band så fanns det ett från skanör som kallade sig grönt snor!! :shock: men Surhål Surfers låter mycket coolare :D

Lisen
Användare
Inlägg: 23
Blev medlem: ons apr 05, 2006 20:41
Ort: Tingsryd

Inlägg av Lisen » tor apr 13, 2006 20:10

PM:a era förslag till mig här på forumet
Team Madness är mitt förslag... men det spelar ingen roll, för nästa gång är det jag o hasse som tar pokalen.. :lol:

Skriv svar