Nu finns Tapatalk för forumet

Här snackar vi om allt som inte passar in i dom övriga kategorierna

Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk

MattisH
Guru
Inlägg: 2821
Blev medlem: ons sep 01, 2010 21:43
Ort: Vinslöv

Re: Nu finns Tapatalk för forumet

Inlägg av MattisH » mån nov 23, 2015 7:50

olle67 skrev:SÅN JÄKLA SKIT................ska man läsa eller skriva nåt på mobilen,så e de förbannade tapatalk över hela skärmen....nää bort me skiten.. :aargh:
Vad gör du för fel ?
Laddat ner appen?

Väljer jag att gå in via webbläsaren kommer Tapatalkloggan upp längst upp på skärmen, trycker väck den sen är den borta till nästa gång jag går in på sidan.
Mathias Håkansson,
Subaru Forester, Volvo V60
HLMK Offroad: https://www.facebook.com/hlmk.offroad?fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;
Hästveda offroad: http://sagbacken.egetforum.se/portal.php" onclick="window.open(this.href);return false;

IH80
Rutinerad
Inlägg: 321
Blev medlem: mån nov 07, 2011 13:59
Ort: Alingsås

Re: Nu finns Tapatalk för forumet

Inlägg av IH80 » mån nov 23, 2015 18:18

MrHawk skrev:
olle67 skrev:SÅN JÄKLA SKIT................ska man läsa eller skriva nåt på mobilen,så e de förbannade tapatalk över hela skärmen....nää bort me skiten.. :aargh:
Skumt skall bara dyka upp en gång varje gång man går in. Skall se om jag kan göra nåt åt det imorgon kväll.
Håller med kan bara se en enda rad medan jag skriver detta inlägg. Tapatalk bannern ligger i vägen och stör mig sanslöst på min samsung s4 vet inte hur det är på andra mobiler
IH Scout 4x4 sd33t -80
Chevrolet Camaro 327 -69
Chevrolet Suburban 4x4 5.7 Vortec -99
Nissan KingCab 4x4 4d 2.7TDT -89

MrHawk
Moderator
Inlägg: 8401
Blev medlem: tor nov 10, 2005 20:49
Ort: Hestra
Kontakt:

Re: Nu finns Tapatalk för forumet

Inlägg av MrHawk » mån nov 23, 2015 20:22

IH80 skrev:
MrHawk skrev:
olle67 skrev:SÅN JÄKLA SKIT................ska man läsa eller skriva nåt på mobilen,så e de förbannade tapatalk över hela skärmen....nää bort me skiten.. :aargh:
Skumt skall bara dyka upp en gång varje gång man går in. Skall se om jag kan göra nåt åt det imorgon kväll.
Håller med kan bara se en enda rad medan jag skriver detta inlägg. Tapatalk bannern ligger i vägen och stör mig sanslöst på min samsung s4 vet inte hur det är på andra mobiler
Har tagit bort den helt så länge.
I aim to misbehave

Grottulf
4x4xnerd
Inlägg: 5398
Blev medlem: fre nov 09, 2007 13:16
Ort: Säffle

Re: Nu finns Tapatalk för forumet

Inlägg av Grottulf » lör jan 02, 2016 13:27

Nu när jag jag väl har vant mig, så tycker jag det funkar riktigt bra med tapatalk :tumbup:
Det går att lära gamla hundar att sitta :wink:

Det jag saknar är forumets smileys :(
Tapatalks egna är ju skittråkiga :aaah:

Sen ser man inte vart folk är ifrån :-?

Jag tycker också det är svårt att hitta lite äldre trådar, då previewen för varje ämne tar sådan plats.
Går det att ta bort den, så man bara ser rubriken för varje tråd?

För att hitta denna tråden var jag tvungen att ta det på datorn...

olle67
Veteran
Inlägg: 2233
Blev medlem: lör mar 31, 2012 11:37
Ort: Outside Jötebårg

Re: Nu finns Tapatalk för forumet

Inlägg av olle67 » tis jan 05, 2016 22:30

Örnen,lägg tebax tapatalk om du vill,de ja som e för dum för o ha en mobil... :mrgreen:
Tack till vägverket för alla dåliga vägar.

harald
Nybörjare
Inlägg: 7
Blev medlem: tis aug 23, 2016 9:42

Re: Nu finns Tapatalk för forumet

Inlägg av harald » tis aug 23, 2016 9:51

får inte det att fungera, förstår verkligen inte vad jag gör fel? den surrar och surrar i flera minuter när jag trycker på login

Flupp
Hemmastadd
Inlägg: 118
Blev medlem: ons feb 13, 2013 17:41
Ort: Sandviken

Re: Nu finns Tapatalk för forumet

Inlägg av Flupp » ons nov 14, 2018 23:12

Hmm efter uppdateringen av forumet fungerar inte tapatalk längre, får felmeddelande, "nätverksfel server svarar ej"
För att bli en duktig terrängförare så måste man kört fast i skiten många gånger :jump:

MrHawk
Moderator
Inlägg: 8401
Blev medlem: tor nov 10, 2005 20:49
Ort: Hestra
Kontakt:

Re: Nu finns Tapatalk för forumet

Inlägg av MrHawk » tor nov 15, 2018 6:07

Flupp skrev: ons nov 14, 2018 23:12 Hmm efter uppdateringen av forumet fungerar inte tapatalk längre, får felmeddelande, "nätverksfel server svarar ej"
Skall vara igång igen under veckan, fick avaktivera det vid uppgraderingen och han inte fixa klart med det.
I aim to misbehave

Flupp
Hemmastadd
Inlägg: 118
Blev medlem: ons feb 13, 2013 17:41
Ort: Sandviken

Re: Nu finns Tapatalk för forumet

Inlägg av Flupp » tor nov 15, 2018 6:33

Ok stressa inte!, då vet jag varför det inte fungerar och är på gång
För att bli en duktig terrängförare så måste man kört fast i skiten många gånger :jump:

Skriv svar