Wrangler YJ Goes HardCore by SpeedKing
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
-
- Rutinerad
- Inlägg: 267
- Blev medlem: tor jun 12, 2014 10:36
- Ort: Stockholm Söder
Re: Wrangler YJ Goes HardCore by SpeedKing
Åttans vilken cool bil...
Tror man får hår på bröstet om man åker i den
Tror man får hår på bröstet om man åker i den
Mazda B2500 2,5TDI -04
Audi A6 Quattro
Mc: 2x TWN BOSS 350 -54/-55, Yamaha XT350 -86, KTM Adventure -98, KTM Prestige -05
Polaris Fusion 700 -06
Audi A6 Quattro
Mc: 2x TWN BOSS 350 -54/-55, Yamaha XT350 -86, KTM Adventure -98, KTM Prestige -05
Polaris Fusion 700 -06
Re: Wrangler YJ Goes HardCore by SpeedKing
Ja fy fan va fin den blev!
x 1000
Hils
Magnus
x 1000
Hils
Magnus
Är huvudet dumt får plånboken lida!
Jeep Cherokee 91
Höjd 3" med sats från (Rough Country)
BF Goodrich 31" All terrain
VinchMax 13000lbs
VW Syncro Caravelle 1.6TD
Jeep Cherokee 91
Höjd 3" med sats från (Rough Country)
BF Goodrich 31" All terrain
VinchMax 13000lbs
VW Syncro Caravelle 1.6TD
Re: Wrangler YJ Goes HardCore by SpeedKing
Mer bilder?
Har det tredje staget fungerat bra med tanke på det vinklade fästet i ramen?
Tar däcken i dina främre bärarmar när du svänger fullt?
Gjorde du alla tre bärarmar lika långa?
Har det tredje staget fungerat bra med tanke på det vinklade fästet i ramen?
Tar däcken i dina främre bärarmar när du svänger fullt?
Gjorde du alla tre bärarmar lika långa?
Re: Wrangler YJ Goes HardCore by SpeedKing
Mer bilder kommer när tiden är mogenRobe skrev:Mer bilder?
Har det tredje staget fungerat bra med tanke på det vinklade fästet i ramen?
Tar däcken i dina främre bärarmar när du svänger fullt?
Gjorde du alla tre bärarmar lika långa?
Om du menar det övre staget fram, så fungerar det klockrent. Hade inte väntat något annat heller, med tanke på att den kan röra sig 35grader och bärarmen rör sig ca18grader i fjädringsväg.
Däcken tog i som bara den först, sedan satt jag 1" spacers runt om och det gjorde en del. Sedan justerade jag bara styrstopparna utefter det.
Jag vill minnas att den övre är lite kortare, pga. utrymmet.
-
- Forumräv
- Inlägg: 666
- Blev medlem: sön feb 03, 2013 9:47
- Ort: Umeå/Rödåsel
Re: Wrangler YJ Goes HardCore by SpeedKing
Det fick jag!!! e man vuxen nu?Captain Swed skrev:Åttans vilken cool bil...
Tror man får hår på bröstet om man åker i den
Umeå Offroad & Import
Webshoppen som levererar det mesta inom offroad
För både hobbyanvändare och proffs
http://www.umeaoffroad.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
Webshoppen som levererar det mesta inom offroad
För både hobbyanvändare och proffs
http://www.umeaoffroad.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Wrangler YJ Goes HardCore by SpeedKing
Bilder
Allt för denna gång.
Allt för denna gång.
Re: Wrangler YJ Goes HardCore by SpeedKing
Är ni sugen på uppdatering?
Re: Wrangler YJ Goes HardCore by SpeedKing
så klart vi är
Can Am Outlander XT-P 1000 max
jeep wrangler -05
toyota fj crusier TRD -07
discovery -03 våltad
defender v8 -87 såld
jeep wrangler -05
toyota fj crusier TRD -07
discovery -03 våltad
defender v8 -87 såld
Re: Wrangler YJ Goes HardCore by SpeedKing
Ja självklart, längesen nu.. Vill se myyycke bilder
VW caddy tdi -98
Volvo V70 AWD -05
Harley-Davidson streetglide -13
BMW X3 -08
CF Moto 500 -15
Volvo V70 AWD -05
Harley-Davidson streetglide -13
BMW X3 -08
CF Moto 500 -15
Re: Wrangler YJ Goes HardCore by SpeedKing
CEN... . Farsan har 124 efter CEN fast den bilen är inte lika häftig
Måste vara en go känsla när man väl kan börja nyttja bilen igen..
Måste vara en go känsla när man väl kan börja nyttja bilen igen..
Mathias Håkansson,
Subaru Forester, Volvo V60
HLMK Offroad: https://www.facebook.com/hlmk.offroad?fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;
Hästveda offroad: http://sagbacken.egetforum.se/portal.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Subaru Forester, Volvo V60
HLMK Offroad: https://www.facebook.com/hlmk.offroad?fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;
Hästveda offroad: http://sagbacken.egetforum.se/portal.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Wrangler YJ Goes HardCore by SpeedKing
Jävla cliffhanger... bilder
Re: Wrangler YJ Goes HardCore by SpeedKing
Hihi. Ska se om jag är på humör med pc helvetet senare ikväll. Den är ju en prövning varje gång.
Re: Wrangler YJ Goes HardCore by SpeedKing
Ladda upp bilderna på imgur.com istället. Väldigt enkelt. Välj upload längst upp på sidan, dra in de filer du vill ladda upp från utforskaren och länka in...
Mathias Håkansson,
Subaru Forester, Volvo V60
HLMK Offroad: https://www.facebook.com/hlmk.offroad?fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;
Hästveda offroad: http://sagbacken.egetforum.se/portal.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Subaru Forester, Volvo V60
HLMK Offroad: https://www.facebook.com/hlmk.offroad?fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;
Hästveda offroad: http://sagbacken.egetforum.se/portal.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Wrangler YJ Goes HardCore by SpeedKing
Ok. Börjar med lysrampen, en 50" köpt av Umeå Offroad.
Lyser som f..
Hade tidigare originaltanken på flaket, inte så snyggt, samt att jag vill ha ett baksäte. Så jag dammade av mina gamla "skills" på alutigen. Gick ganska bra trots att det var 20 år sedan förra gången och en jävla massa inställningar att bekanta sig med.
Trycktestade med tryckluft och såpvatten, ett sketet jävla hål Så nu återstår håltagning för tankarmatur och räsertanklocket.
En liten smidig sak jag har snappat upp. Winchknapp på växelspaken, jäkligt smidigt att inte behöva fippla efter knappen bland andra knappar på instrumenteringen.
En skymt av Borla Extraktor som jag fick tag i för rätt peng. En liten modifikation på ändröret så gick det fritt.
Spjällhuset borta, gissa varför?
Lysholm Twin Supercharger är på gång. Här är plattan som ska sitta där spjällhuset satt som kompressorn ska sitta på.
Har inte kommit längre med det, hoppas kunna avsätta lite tid framöver. Är grymt sugen nu
//John
Lyser som f..
Hade tidigare originaltanken på flaket, inte så snyggt, samt att jag vill ha ett baksäte. Så jag dammade av mina gamla "skills" på alutigen. Gick ganska bra trots att det var 20 år sedan förra gången och en jävla massa inställningar att bekanta sig med.
Trycktestade med tryckluft och såpvatten, ett sketet jävla hål Så nu återstår håltagning för tankarmatur och räsertanklocket.
En liten smidig sak jag har snappat upp. Winchknapp på växelspaken, jäkligt smidigt att inte behöva fippla efter knappen bland andra knappar på instrumenteringen.
En skymt av Borla Extraktor som jag fick tag i för rätt peng. En liten modifikation på ändröret så gick det fritt.
Spjällhuset borta, gissa varför?
Lysholm Twin Supercharger är på gång. Här är plattan som ska sitta där spjällhuset satt som kompressorn ska sitta på.
Har inte kommit längre med det, hoppas kunna avsätta lite tid framöver. Är grymt sugen nu
//John