Lars 9k skrev:Risk att fjäzern kommer att fastna i genomslagsgummit och bryta av det.
Händer i land på ZJ med fjäderhöjning istället för puckhöjning.
har justerat caster så mycket det går med original bärarmar nu och det blev bättre, nu skaver det inget
den går iallafall bra efter höjningen märks inte att jag gjort nått mot för original. dock gick det långa fästet till fördelningslådan av i framkant såden sitter väldigt provisoriskt med några spännband just nu, inte bra med gjutjärn i såna fästen
bromsslangen bak förlängde jag och fram måste bytas ut mot längre, går bra att köra med inkopplad krängningshämmare men är på gränsen vid lite flex.
nästa steg blir däck och fälg, vill inte förstöra utväxligen totalt men den får ju inte se för mesig ut, kanske 235/75-15 kan bli lagom
upload photo
image upload no ads
blev en förlängning till orginal stötdämpare istället för l200
upload img
image upload