Det var här jag fick mina första repor. Bakre kofångaren tog i trots att vi pallade under med stenar.

Paus från körningen och lite vila i skogen.

Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
Verkligen!!!Robe skrev:Men visst är det en grym känsla när man inser att det går att ta sig fram trots att man trodde det inte skulle gå
Hur kan man kolla upp utväxlingen om man har regg-nr dåDanne skrev:Ursäkta sent svar, mycket på g så har inte tid med så mycket surfande men om du pm:ar ramnummer eller regnr så kan jag kolla vad du har för utväxling.
Tack för tipsen.Lars 9k skrev:Ja klart du skall passa på att köra om du har chansen!![]()
Jag körde de två första dagarna i Skåne och hade riktigt trevligt.
Jag körde visserliggen med några från klubben vilket ger en stor trygghet i spåren.
Man känner varandra och har lite rutiner att dra loss mm vilket gör att man vågar lite mer om man är grön.
För oss Offroaders är det dock självklart att hjälpas åt men jag tycker det käns bra att "köra tillsamans" med någon.
Så mitt tips är, att om du åker dit själv, så försök "para ihop dig" med någon som verkar ha motsvarande bil och gärna med vinsch, att köra tillsamans med.
Sen är det självklart klokt att ta med lite verktyg samt vätskor,både till bilen och besättningen.
Tack så mycket. Det kommer nog att gå bra. Då får jag hoppas att det inte är fler än 99 pers som kommer, för då vet man att alla är hyvens.Robe skrev:Kul att du ska ut utanför asfalten igenOffroaders är ju i 99 fall av 100 trevliga prickar så det kommer inte vara några problem på SOTen! Lycka till och vi vill ha bilder!