Inbjudan Minichallenge 12/9 på Gröndal. Nu dags för anmälan.

Här snackar vi challenge

Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk

Bullen
Forumräv
Inlägg: 760
Blev medlem: ons maj 29, 2013 20:02
Ort: Köping

Re: Inbjudan Minichallenge 12/9 på Gröndal. Nu dags för anmä

Inlägg av Bullen » lör sep 12, 2015 22:40

Ville verkligen vara med idag men i morse såg min bil ut så här :(
Hoppas att dom kommer köra fler gånger

Bild
Suzuki Samurai High Roof 416 -88 "Den Röde"
Suzuki Samurai "Challangebygge" -89 "Den Svarta"
Byggtråd
(viewtopic.php?f=15&t=46660" onclick="window.open(this.href);return false;)
Filmer
https://www.youtube.com/channel/UC0vTm_ ... cnxFpdpmNw" onclick="window.open(this.href);return false;

Pär J
Användare
Inlägg: 19
Blev medlem: ons nov 09, 2011 17:16
Ort: Söderköping

Re: Inbjudan Minichallenge 12/9 på Gröndal. Nu dags för anmä

Inlägg av Pär J » mån sep 14, 2015 9:58

Tack för ett mycket bra genomförd tävlig!! Allt funkade mycket bra och det var kanonskoj! Tredjeplats bucklan står på bästa plats hemma nu!

Kul med bilderna på Facebook, tack för dem också. Nu får man ju mersmak - o då börjar jag tänka på nästa års "nya" klass 2 Challenge - tror ni att det kan tänkas likna helgens MiniChallenge, eller kommer det att bli betydligt mer avancerat?

Hälsn/Pär
LR Defender 110 1998

Olof
Beroende
Inlägg: 1301
Blev medlem: sön okt 07, 2007 22:09
Ort: Ramnäs

Re: Inbjudan Minichallenge 12/9 på Gröndal. Nu dags för anmä

Inlägg av Olof » ons sep 16, 2015 14:28

Pär J skrev:Tack för ett mycket bra genomförd tävlig!! Allt funkade mycket bra och det var kanonskoj! Tredjeplats bucklan står på bästa plats hemma nu!

Kul med bilderna på Facebook, tack för dem också. Nu får man ju mersmak - o då börjar jag tänka på nästa års "nya" klass 2 Challenge - tror ni att det kan tänkas likna helgens MiniChallenge, eller kommer det att bli betydligt mer avancerat?

Hälsn/Pär
Tack själv, Pär!

Jättekul att alla tyckte det var så roligt! 3.e platsen var väl förtjänt!

Klass 2 i Nationella cupen är ju snäppet tuffare då den delar spår med klass 1. Varje arrangör har friheten att själva avgöra på vilken svårighetsgrad deras tävling ligger. Vi på SMK Södermanland ser fördelar med lättare tävlingar, inte minst för att nykomlingar ska trivas. Uppsalas orientering nu 26:e september, kommer att ha lättare passager och deltagarna kommer att ha valfriheten att välja bort de svårare partierna. Det är lite olika hos olika arrangörer, men i regel kan man välja bort svåra prov. Slingan i sig brukar alltid vara framkomlig för alla deltagare.

Men sammanfattat, efter vad jag såg i Lördags, så är ni nog alla redo för en deltävling i nationella cupen :-)
Beyond bolt-on. Beyond recond.

Skriv svar