klassiskt suzukifel! man lossar spaken och sätter tillbaka den i rätt läge så funkar allt igen.
Det som händer är att spaken hoppar över i fel växelförarspår och då är allt låst i neutralläget.
Har köptt ett antal suzuki med "växellådshaveri" och efter att ha betalt den så kryper man under och gör detta för att sedan köra bilen upp på släpet,brukar vara mycket populärt hos tidigare ägaren
förbelnings låda kaputt?!
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
Lossa damasken och vrid låsningen ett halvt varv och sen lyft upp spaken. Sen är det bara sätta tillbax spaken i rätt läge och sätta dit låsningen och damasken och det är klart.
*SÅLD* suzuki med tgb 20 portaler, B23E, spiraler runt om och stora däck *SÅLD*
Just nu har jag ingen jeep och satsar på crosskariären men dyker rätt leksak upp blir det comeback inom offroaden
Just nu har jag ingen jeep och satsar på crosskariären men dyker rätt leksak upp blir det comeback inom offroaden