Flaggor för nya eller uppdaterade trådar

Hjälp, frågor eller tips rörande sajten och forumet

Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk

Hagbard
Rutinerad
Inlägg: 390
Blev medlem: lör aug 12, 2006 23:49
Ort: Sandared

Flaggor för nya eller uppdaterade trådar

Inlägg av Hagbard » mån aug 29, 2011 17:37

Rätt mig om jag har fel men tidigare har väl alla trådar som är nya eller uppdaterade "släckts" och blivit vita efter att man varit inloggad oavsett om man läst dem eller ej. Så är det inte nu, jag måste gå in en stund i varje tråd för att den ska gå från gul till vit flagga. Ska det vara så?

Sedan en annan fråga: Vissa vita flaggor har en svart prick i kanten. Vad betyder den?

MrHawk
Moderator
Inlägg: 8401
Blev medlem: tor nov 10, 2005 20:49
Ort: Hestra
Kontakt:

Re: Flaggor för nya eller uppdaterade trådar

Inlägg av MrHawk » mån aug 29, 2011 18:03

Hagbard skrev:Rätt mig om jag har fel men tidigare har väl alla trådar som är nya eller uppdaterade "släckts" och blivit vita efter att man varit inloggad oavsett om man läst dem eller ej. Så är det inte nu, jag måste gå in en stund i varje tråd för att den ska gå från gul till vit flagga. Ska det vara så?

Sedan en annan fråga: Vissa vita flaggor har en svart prick i kanten. Vad betyder den?
Precis så skall det vara, skulle man råka bli utloggad så förlorar man ju inte längre infon om vilka trådar som är uppdaterade, vill man nolla alla trådar så går det bra att göra manuellt på förstasidan i forumet, kika uppe till höger. "markera alla forum som lästa"

Den svarta pricken indikerar trådar där du skrivit nåt i.
I aim to misbehave

Skriv svar