trådar

Hjälp, frågor eller tips rörande sajten och forumet

Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk

adhd
Hemmastadd
Inlägg: 225
Blev medlem: lör apr 04, 2009 20:27

trådar

Inlägg av adhd » fre mar 15, 2013 22:21

har sett på andra forum att man ibland kan klicka på visa alla sidor ganska skönt när man ska läsa i
i genom flera sidor med bilder och så att slipa klicka på nästa sida skulle det kunna var nåt för dena forum :D :D

Marcus-84
OffroadGeek
Inlägg: 4402
Blev medlem: sön okt 22, 2006 18:42
Ort: Vittangi

Re: trådar

Inlägg av Marcus-84 » lör mar 16, 2013 9:11

Håller med! Det vore skönt å kunna slippa å bläddra sida hela tiden...
Mina fordon:
Toyota Land Cruiser Prado -98
Nissan King Cab 4x4 sugdiesel -86
Kubota B6000 4x4 -77
Volvo Tgb 1314

MrHawk
Moderator
Inlägg: 8401
Blev medlem: tor nov 10, 2005 20:49
Ort: Hestra
Kontakt:

Re: trådar

Inlägg av MrHawk » lör mar 16, 2013 19:24

skall kika om den funktionen finns att lägga till utan för mycket meck.
I aim to misbehave

adhd
Hemmastadd
Inlägg: 225
Blev medlem: lör apr 04, 2009 20:27

Re: trådar

Inlägg av adhd » lör mar 16, 2013 22:55

vad bra :tumbup: :tumbup:

lam84
Forumräv
Inlägg: 962
Blev medlem: mån okt 14, 2013 18:57

Re: trådar

Inlägg av lam84 » mån dec 16, 2013 19:41

bump
Can Am Outlander XT-P 1000 max
jeep wrangler -05
toyota fj crusier TRD -07
discovery -03 våltad
defender v8 -87 såld

elste
Guru
Inlägg: 2680
Blev medlem: fre jan 09, 2009 18:30
Ort: Köping

Re: trådar

Inlägg av elste » mån dec 16, 2013 19:49

ännu bättre skulle vara om det höll reda på villken som var det senaste inlägget som man läste och skrollade dit automatiskt eller markerade det på nå vis

Grottulf
4x4xnerd
Inlägg: 5398
Blev medlem: fre nov 09, 2007 13:16
Ort: Säffle

Re: trådar

Inlägg av Grottulf » tis dec 17, 2013 9:02

elste skrev:ännu bättre skulle vara om det höll reda på villken som var det senaste inlägget som man läste och skrollade dit automatiskt eller markerade det på nå vis
Det finns ju redan.
Klicka på den lilla gula fyrkanten före istället rubrik-texten när du ska läsa en tråd :tumbup:

Ninetoes
Beroende
Inlägg: 1051
Blev medlem: fre feb 08, 2008 12:28
Ort: Åland

Re: trådar

Inlägg av Ninetoes » tis dec 17, 2013 16:36

Jag saknar den funktionen som fanns innan framsidan fick sin "facelift", att man kunde välja senaste inlägget i dom trådar någon senast skrivit i. Nu hamnar man ju automatiskt på förstasidan i den tråd man väljer och får själv hoppa till sista sidan. Ett i-landsproblem? Visst, men det funkade ju tidigare.... :tumbup:
Suzuki Vitara Trayback - Challengebil.
Toyota Landcruiser HJ61 - Expeditionsbil.


O.A.S. Offroad & Adventure Society

//Abbe - Team Skottkärra

MattisH
Guru
Inlägg: 2821
Blev medlem: ons sep 01, 2010 21:43
Ort: Vinslöv

Re: trådar

Inlägg av MattisH » tis dec 17, 2013 16:48

Ninetoes skrev:Jag saknar den funktionen som fanns innan framsidan fick sin "facelift", att man kunde välja senaste inlägget i dom trådar någon senast skrivit i. Nu hamnar man ju automatiskt på förstasidan i den tråd man väljer och får själv hoppa till sista sidan. Ett i-landsproblem? Visst, men det funkade ju tidigare.... :tumbup:
Du menar att den bläddrar fram till det nyaste inlägget du inte läst? Läs vad Grottulf skriver ovanför ditt inlägg..

Tänk vad Tapatalk skulle vara bra ;)
Mathias Håkansson,
Subaru Forester, Volvo V60
HLMK Offroad: https://www.facebook.com/hlmk.offroad?fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;
Hästveda offroad: http://sagbacken.egetforum.se/portal.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Ninetoes
Beroende
Inlägg: 1051
Blev medlem: fre feb 08, 2008 12:28
Ort: Åland

Re: trådar

Inlägg av Ninetoes » tis dec 17, 2013 18:07

MattisH skrev:
Ninetoes skrev:Jag saknar den funktionen som fanns innan framsidan fick sin "facelift", att man kunde välja senaste inlägget i dom trådar någon senast skrivit i. Nu hamnar man ju automatiskt på förstasidan i den tråd man väljer och får själv hoppa till sista sidan. Ett i-landsproblem? Visst, men det funkade ju tidigare.... :tumbup:
Du menar att den bläddrar fram till det nyaste inlägget du inte läst? Läs vad Grottulf skriver ovanför ditt inlägg..
Hörrö! Nej, det är inte vad jag menar. Då hade jag väl skrivit det... :poke: :wink:

Jag menar alltså på framsida/startsidan eller vad man nu ska kalla den. Där kunde man tidigare välja att gå till det senast skrivna inlägget i trådarna. Det Grottulf skriver om funkar ju inte på startsidan. Inte på min datamaskin iallafall.

Fortfarande lika mycket i-landsproblem känner jag nu... :rodnar:
Suzuki Vitara Trayback - Challengebil.
Toyota Landcruiser HJ61 - Expeditionsbil.


O.A.S. Offroad & Adventure Society

//Abbe - Team Skottkärra

MattisH
Guru
Inlägg: 2821
Blev medlem: ons sep 01, 2010 21:43
Ort: Vinslöv

Re: trådar

Inlägg av MattisH » tis dec 17, 2013 20:19

Aha, nu är jag med på vad du menar.. Har inget svar på din fråga, men en lättare lösning :P
Gå in på den här adressen direkt istället. Det gör alltid jag så slipper man "Portalen"!
search.php?search_id=unreadposts
Mathias Håkansson,
Subaru Forester, Volvo V60
HLMK Offroad: https://www.facebook.com/hlmk.offroad?fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;
Hästveda offroad: http://sagbacken.egetforum.se/portal.php" onclick="window.open(this.href);return false;

elste
Guru
Inlägg: 2680
Blev medlem: fre jan 09, 2009 18:30
Ort: Köping

Re: trådar

Inlägg av elste » tis dec 17, 2013 20:27

den gula rutan funkade :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:

Skriv svar