Dela upp köp/sälj!

Hjälp, frågor eller tips rörande sajten och forumet

Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk

Mike Bike
Användare
Inlägg: 55
Blev medlem: tor jan 17, 2013 17:57

Dela upp köp/sälj!

Inlägg av Mike Bike » ons mar 05, 2014 7:48

Jag tycker det vore en bra idé att dela upp köp/sälj tråden till en för hela fordon och en för delar och tillbehör. Det är otroligt mycket på samma ställe nu.

/Mikael
Mercedes Geländewagen, Ein auto für das ganze leben!

Min G: https://www.youtube.com/watch?v=Uw-bGal5e3Y" onclick="window.open(this.href);return false;

Roger Patrol
Guru
Inlägg: 3819
Blev medlem: mån mar 17, 2008 14:36
Ort: Vretstorp / Stockholm

Re: Dela upp köp/sälj!

Inlägg av Roger Patrol » ons mar 05, 2014 8:01

Mike Bike skrev:Jag tycker det vore en bra idé att dela upp köp/sälj tråden till en för hela fordon och en för delar och tillbehör. Det är otroligt mycket på samma ställe nu.

/Mikael
jag tycker det är ok som det är, det rör sig ju så otroligt sakta så det spelar mindre roll, vill man sälja så gäller blocket,
finns lite film på youtub http://www.youtube.com/user/rogeratf?feature=watch" onclick="window.open(this.href);return false;
Patrolen
viewtopic.php?f=15&t=20630&hilit=patrol+igen" onclick="window.open(this.href);return false;

broman
Användare
Inlägg: 96
Blev medlem: tor jun 25, 2009 19:51
Ort: bad gastein

Re: Dela upp köp/sälj!

Inlägg av broman » ons mar 05, 2014 10:03

jag kollar dagligen på buschtaxi.de och deras säljes sidor har delats upp i sex olika sidor, men dom blandar köpes och säljes.
tycker det bara tar en massa tid att "kolla av" sidorna, jag föredrar 4x4s varianten.

/anders
kzj 70
kzj 73
Landcruiser 80
lj 73

OBELIX
OffroadGeek
Inlägg: 4729
Blev medlem: mån maj 11, 2009 22:14
Ort: Söderköping

Re: Dela upp köp/sälj!

Inlägg av OBELIX » ons mar 05, 2014 20:47

Nä, vad det gäller köp/sälj så tycker jag det funkar bra och är lättöverskådligt som det är idag. Det är väl lite upp till rubriksättningen att locka till sej rätt köpare :tumbup:

SKREV OBELIX
Bil-lös nu, förutom min 745:a

Skriv svar