Patrol igen
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
Det är ju också så att det är ju en hobby, man kan inte räkna med att man ska få igen några pengar att tala om, tycker jag i alla fall
Det får helt enkelt kosta om man ska har roligt
Men man ska naturligtvis vara försiktig med pengarna och försöka få så mycket som möjligt för dom
Ursäkta kladdet i tråden
Det får helt enkelt kosta om man ska har roligt
Men man ska naturligtvis vara försiktig med pengarna och försöka få så mycket som möjligt för dom
Ursäkta kladdet i tråden
-
- Guru
-
- Veteran
Snyggt som vanligt 

Chevrolet k1500 -89
Du tror förstårs att ja inte kan nånting om motorer och så men jag hade faktiskt mekano när jag va liten så jodå.......
Du tror förstårs att ja inte kan nånting om motorer och så men jag hade faktiskt mekano när jag va liten så jodå.......
-
- Guru
-
- Guru
-
- Guru
Ett ANTAGET koldioxidutsläpp?! Det borde dom la för fan kunna mäta på bilprovningen och sätta skatten efter det?Roger Patrol skrev:nu e jag trött![]()
skatten på min bil är plötsligt 6115 kr om året å den är lastbils reg...
ett antaget koldioxidutsläpp på 217 gram/kilometer gör underlaget på skatten..inte vikten....
hurra!
Satans jävla myndigheter...
Äger tydligen mer skit än vad som får plats i en signatur.............
-
- Guru
det spelade ingen roll om jag kunde mäta eller skaffa intyg från nissan,,det var så dom beräknade skatten ...pukt slut enligt herren jag talade medJoel_Vbg skrev:Ett ANTAGET koldioxidutsläpp?! Det borde dom la för fan kunna mäta på bilprovningen och sätta skatten efter det?Roger Patrol skrev:nu e jag trött![]()
ett antaget koldioxidutsläpp på 217 gram/kilometer gör underlaget på skatten..inte vikten....
hurra!
Satans jävla myndigheter...

Går det efter när den är tagen i trafik första gången i sverigeRoger Patrol skrev:nu e jag trött![]()
hurra!
eller går dom efter någonting annat.
Nissan Patrol -90
rd28t
60100 mil
rd28t
60100 mil
-
- Guru
fattar inte riktigt men från 1 ok 06 gäller detta å sen årsmodeller..den förra patrolen exakt lika kostar 4000 men är en 91a å denna är en 92a å den tidigare går på vikt å denna på utsläpp..svenne61 skrev:Går det efter när den är tagen i trafik första gången i sverigeRoger Patrol skrev:nu e jag trött![]()
hurra!
eller går dom efter någonting annat.
ska forska vidare om det verkligen är riktigt