Allt som handlar om JEEP här
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
-
Lasse Suzican
- 4x4xnerd
-
Kontakt:
av Lasse Suzican » lör dec 27, 2008 19:33
BlackSheep skrev:vart hittade du det? måste man köpa väl?
Ja! Och?????
Kunskap och information kostar pengar...
// Lasse
Fast ledamot i ETC & teknisk chef för
Eurotrial.
All 4 wheels must participate, lock up your axles!!!
-
BlackSheep
- Hemmastadd
kunskap koster tid, det behöver inte kosta pengar, är man student och kanske hellre lägger pengarna på delar tycker jag iaf det är smidigare att fråga folk och få svar utan att det behöver kost massa, för det är iaf vad jag trodde sådana här forum gick ut på, att hjälpa varandra, har bytt topp och motor i en v70 utan bok och det funka utmärkt bara med hjälp av forum! så NEJ det behöver inte kosta pengar..
-
Lasse Suzican
- 4x4xnerd
-
Kontakt:
av Lasse Suzican » sön dec 28, 2008 17:17
BlackSheep skrev:kunskap koster tid, det behöver inte kosta pengar, är man student och kanske ...(raderat lite).... bara med hjälp av forum! så NEJ det behöver inte kosta pengar..
Du missförstår mig..
Du frågade Melin var han fått den infon ifrån och du sa själv att man köper en licens på Autodata...
Det var det jag menade "Och so what att det6 kostar pengar" på...
Jag köper info och kunskap för en rätt rejäl näve pengar varje år (Autodata, Tolerance, ETOS + info, VADIS, Bosch ESI(tronic) samt Saab/opels program (minns inte namnet nu)...
// Lasse
Fast ledamot i ETC & teknisk chef för
Eurotrial.
All 4 wheels must participate, lock up your axles!!!
-
BlackSheep
- Hemmastadd
kan ha missuppfattat men tog det som ett påhopp med div utropstecken och frågetecken..självklart kan kunskap kosta mass pengar men det måste inte och det va det jag tänkte att det inte skulle, därför frågade jag om det kostade något för jag va inte helt säker..men nu är det löst:)