har tänkt försöka bygga en egen däckmaskin.
Någon som har någon ide lr till och med en ritning??
Om någon har en gammal maskin kan jag även tänka mej köpa det.

Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
2tumsexa??Cönny skrev:Däckmaskin??? vi använder oss av ett stycke bil, ett stycke 2tumsexa lagom längd ca 150cm, Ett kofot samt lite yes.
Funkar klockrent. inga problem att kränga 17" på fin alufälg om man tejpar kofoten
Har det varit samma fel?Andreas skrev:klracing har däck maskiner men KÖP INTE där det är piss dålig kina kvalite, min har gått sönder 5-6 gånger på ett år och nu när garantin är slut så hjälper han dig inte, jag ville byta maskin innan garantin gick ut men det fick jag inte heller, mitt råd är nog att köp en äldre men av bra kvalite för du får garanterat vad du betalar för
Mahindra skrev:Har det varit samma fel?Andreas skrev:klracing har däck maskiner men KÖP INTE där det är piss dålig kina kvalite, min har gått sönder 5-6 gånger på ett år och nu när garantin är slut så hjälper han dig inte, jag ville byta maskin innan garantin gick ut men det fick jag inte heller, mitt råd är nog att köp en äldre men av bra kvalite för du får garanterat vad du betalar för
Har du köpt som privat person eller företag?
Som privat person i sverige har du 3 års reklamationsrätt..
Tanken med lagen var nog god, men det sket sig kraftigt i formuleringen och därmed efterlevnaden.Andreas skrev: Gäller det alla saker 3års reklamationsrätt?? För iså fall får han ju tillbaka skiten
Men den är det ju ingen som kan använda. Iaf inte ensam. Man måste vara minst fyra pers...mrwolf skrev:samma fast på blocket
http://www.blocket.se/vi/19655810.htm?ca=11_s&last=1
från 8 tummar upp till 16 tummar
Om du läser texten och observerar smileyn, så ser du nog vad jag menade...mrwolf skrev:Hm är du så svag ... krängde på 31tums däck med endast däckjärn självLasse Suzicán skrev:Men den är det ju ingen som kan använda. Iaf inte ensam. Man måste vara minst fyra pers...från 8 tummar upp till 16 tummar
Om du är sur för att jag inte tycker om ert körområde, så är det synd om dig, för då måste du vara väldigt känslig. Jag har inte gnällt på ert område. Jag skrev att jag inte tycker det är intressant för att det bara är en massa lera...mrwolf skrev:inte gnälla massa om saker eller kör områden ....