Treasure Hunting Sandlycke, Strängnäs 21/3
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
-
- Användare
-
- 4x4xnerd
- Kontakt:
Inte du, det vet jag...behöver inte nämna några namn, det är oväsentligt , vill bara att det ska vara tydligt vad som gäller, tror inte det gick fram 100 %-igt..
Säger det igen, skulle nåt hända på en träff och det visar sig att det inte finns försäkringar och att det blir olaglig körning eller nåt, så kan sånt döda sporten.. vill inte att "bilhatarna" ska få vatten på sin kvarn...
Säger det igen, skulle nåt hända på en träff och det visar sig att det inte finns försäkringar och att det blir olaglig körning eller nåt, så kan sånt döda sporten.. vill inte att "bilhatarna" ska få vatten på sin kvarn...
Det är inte farten som dödar, det är smällen!!
It´s not the fart that kills, it´s the smell!!
-
- 4x4xnerd
Konstigt. Man var väl upptagen med skattjakten. Men jag såg ingen som buskörde. Utom möljigen jag själv när jag hittade rävarna och trehjulingen på fotona.
Färdigheterna i hantering av skjutvapen och hängrännor gjorde att jag fick göra 4 "straffrundor" i puckelpisten. Där gick det inte så fort p g a a även en Jeep försökte ta sig igenom.
F ö tycker jag att jag är den moraliska vinnaren med tanke på mina intellektuella resurser och att jag är ateist.
F ö klarade sig bilen utan skador.
PelleC. Hittade du inte stenrösespåren i kraftledningsgatan och intill denna? Vilka upplevelser du har framför dig söndagen den 5:e april i år!
Och även lördagen den 18:e april i år. Välkommen båda gångerna, och i framtiden.
Färdigheterna i hantering av skjutvapen och hängrännor gjorde att jag fick göra 4 "straffrundor" i puckelpisten. Där gick det inte så fort p g a a även en Jeep försökte ta sig igenom.
F ö tycker jag att jag är den moraliska vinnaren med tanke på mina intellektuella resurser och att jag är ateist.
PelleC. Hittade du inte stenrösespåren i kraftledningsgatan och intill denna? Vilka upplevelser du har framför dig söndagen den 5:e april i år!
Och även lördagen den 18:e april i år. Välkommen båda gångerna, och i framtiden.

Hellre en Sukka i skogen än tio Jeepar på verkstad.
-
- 4x4xnerd
- Kontakt:
-
- 4x4xnerd
- Kontakt:
Ingen buskörde, men det gick fortare än 20, som jag trodde var nån regel, men jag kan ha fattat fel ochså, det har hänt förr..Wältmeister skrev:Konstigt. Man var väl upptagen med skattjakten. Men jag såg ingen som buskörde.

Att skjutningen gick dåligt var inte ditt fel, det var fel på bössan, jag behövde 6 skott till 5 duvor..

Jeepar i spåret är ett otyg, det får vi ta upp på nåt möte, dom kan ha en egen skattjakt på Ikeaparkeringen..

vi var tre st hedningar i bilen, så det var ju kört att klara den rebusen..

var det nån som la märke till att min bil skrek lite?? det var urtrampningslagret,(har låtit lite illa i nåt år) kopplingen rasade ihop totalt på sön kväll, det är tajming det..lagret gick nog genom solfjädern..

-
- 4x4xnerd
- Kontakt:
Jaha, var det han det, hoppas det löste sig för honom..macke skrev:näe, det var han med oljeslangen som gick sönder.mattebigge skrev:Jag tror det är han som heter PelleC, prova att PM:a..macke skrev:nån som vet hur den vita cherokee´n på 35" mudzillas är höjd? eller om han finns här på forumet?
Flåt...Wältmeister skrev: p g a a även en Jeep försökte ta sig igenom.

Jeep Wrangler Unlimited Sahara -07.
http://jeepetorp.blogg.se
-
- 4x4xnerd
- Kontakt:
jeepetorp skrev:Flåt...Wältmeister skrev: p g a a även en Jeep försökte ta sig igenom.
Men dom satans hängrännorna var för korta... Fem straffrundor....

Överväg vad jag sa om Ikeaparkeringen..

Föredrar bauhausparkeringen, så kan jag köpa längre hängrännor...mattebigge skrev:jeepetorp skrev:Flåt...Wältmeister skrev: p g a a även en Jeep försökte ta sig igenom.
Men dom satans hängrännorna var för korta... Fem straffrundor....
"Våran" ränna räckte i alla fall , inga straffrundor alls...
![]()
Överväg vad jag sa om Ikeaparkeringen..
Jeep Wrangler Unlimited Sahara -07.