Regga om till bensin drift
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
-
- Hemmastadd
Regga om till bensin drift
Är det möjligt i dagens läge att regga om en diesel bil till bensindrift.
Undrar mest för motorn i min bil är trasig och är inte så lätt att hitta billiga delar till den.
Dock så dräller det ju av beg v8 och sexor till cherokeerna finns ju för ca 5000:- med lite tur. Vet dock ej om det nu skulle gå vad kostar reg besikningen mm.
Undrar mest för motorn i min bil är trasig och är inte så lätt att hitta billiga delar till den.
Dock så dräller det ju av beg v8 och sexor till cherokeerna finns ju för ca 5000:- med lite tur. Vet dock ej om det nu skulle gå vad kostar reg besikningen mm.
Jeep cherokee2,5 turbo diesel
-
- Hemmastadd
Min svåger köpte en nyrenoverad 2,5 td VM diesel till sin Chrysler Voyager. Likadan motor som din.
Han betalade 10 000 kr för den.
Han betalade 10 000 kr för den.
Jeep Wrangler Unlimited Sahara -07.
http://jeepetorp.blogg.se
http://jeepetorp.blogg.se
Stoppa i en annan dieselmorot....
Känner du alla till nu det skicka så. Le att fall alla i dig fick det men. Det skickade som jäveln den slå vilja att du kommer så baklänges meddelande detta läsa ska man att insett väl du när"
viewtopic.php?t=14499
viewtopic.php?t=14499
-
- Hemmastadd
-
- Hemmastadd
Nu börjar det dyka upp olika kostnader om vad res delarna ska kosta en skrev 18000 för att byta toppar o alltihopa på hans bil som han hade .Låter lite väl dyrt tycker jag. Men men bilen säljs änndå som gds objekt nu o nått nytt Canada mög blir det inte i min ägo igen 

Senast redigerad av 4wd diggare den ons apr 01, 2009 11:48, redigerad totalt 1 gånger.
Jeep cherokee2,5 turbo diesel
Vad är Canade mög ? Översätt till svenska tack4wd diggare skrev:Nu börjar det dyka upp olika kostnader om vad res delarna ska kosta en skrev 18000 för att byta toppar o alltihopa på hans bils som han hade .Låter lite väl dyrt tycker jag. Men men bilen säljs änndå som gds objekt nu o nått nytt Canade mög blir det inte i min ägo igen
// BD 4x4
-
- Hemmastadd