camskill?
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
Re: camskill?
Har kollat lite om dom senaste dagarna. Verkar ha gott rykte på forum runt om i england iaf.david skrev:Hej, undrar om nån handlat på camskill, och i så fall vad är era erfarenheter?
David
I aim to misbehave
Jo, en gång för ett par veckor sedan och nu är en sändning till på väg till mig.
5200SEK inkl frakt och "moms" för 4st 33/12,5/15 Kuhmo KL71. Helt OK pris tycker jag. Nu har jag 6st 285/75/16 på väg över kanalen.
De har inte allt i lager som finns på hemsidan men de hör av sig med mail efter beställningen om de inte kan leverera direkt.
Jag kollade upp dem via engelska forum innan jag beställde och de verkade ha ett gott rykte. Deras primära verksamhet är trimmade riskkokare typ "the fast & furious".
/Anders
5200SEK inkl frakt och "moms" för 4st 33/12,5/15 Kuhmo KL71. Helt OK pris tycker jag. Nu har jag 6st 285/75/16 på väg över kanalen.
De har inte allt i lager som finns på hemsidan men de hör av sig med mail efter beställningen om de inte kan leverera direkt.
Jag kollade upp dem via engelska forum innan jag beställde och de verkade ha ett gott rykte. Deras primära verksamhet är trimmade riskkokare typ "the fast & furious".
/Anders
HZJ78: Inte original längre - 4Runner 3.0 TD: 4" Procomp Stage II, 35" BFG MT - Wrangler 4.2: OME, 2" body lift, 33" Cooper STT, +diverse krims-krams
Ja, priset stämmer inkl frakt om du väljer frakt till Sverige (25£ per däck).
Om jag minns rätt levererades de hem till dörren. Man får en länk där man kan spåra paketen och hålla sig hemma när de ska köras ut eller ringa fraktbolaget och säga att man föredrar att hämta upp det på närmaste terminal.
/Anders
Om jag minns rätt levererades de hem till dörren. Man får en länk där man kan spåra paketen och hålla sig hemma när de ska köras ut eller ringa fraktbolaget och säga att man föredrar att hämta upp det på närmaste terminal.
/Anders
HZJ78: Inte original längre - 4Runner 3.0 TD: 4" Procomp Stage II, 35" BFG MT - Wrangler 4.2: OME, 2" body lift, 33" Cooper STT, +diverse krims-krams
Jag var också på väg att beställa från Camskill, men kände att det var bäst att kolla om det var någon på forumet som gjort det tidigare och vilka erfarenheter de har av firman.
Verkar kanon! och sjukt bra priser om det inte tillkommer något på summan man får när man går till CHECKOUT.
£308 för 4 st MAXXIS BUCKSHOT MUDDER 235/75R15 med frakt
Verkar kanon! och sjukt bra priser om det inte tillkommer något på summan man får när man går till CHECKOUT.
£308 för 4 st MAXXIS BUCKSHOT MUDDER 235/75R15 med frakt

-
- ProvModerator
SKulle gissa på att marknaden för däck över 35" är ganska begränsad dessutom, svårt att pressa priser då.volvojonas skrev:Verkar inte så, fast med tanke på att 4x4 inte alls är deras område så är det väl ganska ok utbud ändå.jonte 4x4 skrev:är de jag som inte fattar eller säljer dom bara upp till 35"?
I aim to misbehave
Fick däck i går, tog ca 10 dagar. Tänk bara på att de är som alla andra internetbutiker om inte värre, de läser inte E-post och svarar inte i telefon, så om nåt strular så kan du inte avbeställa eller ifrågasätta. Det är bara att vänta på leverans och sedan vackert betala frakt + returfrakt (24£) om du inte är nöjd. Har du tur så håller de bara hela köpesumman spärrad på ditt kort i ett par veckor
Men billiga är dom!

Beyond bolt-on. Beyond recond.