Nybliven Wrangler ägare "Lyckligt slut"
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
Det handlar inte om lagen!
I mina ögon så spelar det mindre roll vad lagen säger, Lagen har inte förståelse för rättvisa bara arvoden! Jag är uppfostrad ute på landet där hedern spelar roll och är något du äger till döden. jag står för det jag säger och skiter i om det är bra eller dåligt för mig, som tur är så finns det fler sådanna personer kvar.
Jag har talat med säljaren nu och köpet ska gå tillbaka på måndag, han hävdar fortfarande att han inte viste något och jag har ingen anledning att misstro honom, om detta stämmer så har han i sin tur blivit lurad av säljaren i Kristiansta som påstod att det bara var att kopla in en kompressor och köra. är det någon här som känner André Raasum som Jenik pratade om? från bilregistret kan jag bara spåra 3st och dom 2 första är far och son som jag köpte av sen är det en Lina Elenor Söderberg från Färlöv.
Jag har talat med säljaren nu och köpet ska gå tillbaka på måndag, han hävdar fortfarande att han inte viste något och jag har ingen anledning att misstro honom, om detta stämmer så har han i sin tur blivit lurad av säljaren i Kristiansta som påstod att det bara var att kopla in en kompressor och köra. är det någon här som känner André Raasum som Jenik pratade om? från bilregistret kan jag bara spåra 3st och dom 2 första är far och son som jag köpte av sen är det en Lina Elenor Söderberg från Färlöv.
Optimisten: -Nu kan det fan inte bli sämre!
Pessimisten: -Jojomen!
Googlade lite och hittade denna
http://www.blocket.se/vi/21223980.htm?ca=11_s
http://www.blocket.se/vi/21223980.htm?ca=11_s
-
- Forumräv
jag anser att du med hjälp av ditt reg nummer ska gå bakåt i listan och ringa upp varje ägare och låtsas vara intresserad av bilen och fråga som en nybörjare vad som va på bilen då och sen då senare då ser du vem som snackar skit
tycker det e skit att luras så men tråkigt nog som andra sa så får man kämpa lite i mot vind du har mångas stöd här på forumet så kämpa så gott du kan och va FRÅGVIS AV BARA FAN!!!!!!!!

tycker det e skit att luras så men tråkigt nog som andra sa så får man kämpa lite i mot vind du har mångas stöd här på forumet så kämpa så gott du kan och va FRÅGVIS AV BARA FAN!!!!!!!!

livet börjar med en cheerokee chief
snart e den 16"hög
snart e den 16"hög
Jasså, det var jag som sålde bilen till Mr.Climb .macke skrev:jävla skitsnack från han som sålde, klart som fan att han visste vad som satt på bilen eller inte. Det är väl ingen som har en ombyggd bil som INTE vet vad grejerna är för nåt
Tycker inte du ska utrrycka dig om vad jag vet eller inte .
Och Jo, Jag är en av dom som har en ombyggd bil och hade absolut ingen aning om vad grejjerna är till för, hade inte en aning om vad ett arb diffspärr system var innnan jag köpte bilen av Andree, och fick det förklarat vad dom tre knappar i min bil är för något .
Men att det krävdes en kompressor för att driva systemet.
+ Att efter köpt bilen, Läst i det här forumet att det skulle sitta Arb prylar på min bil, och där efter har jag skrivit med det i min annons jag lag ut på Blocket.se
Men nu visade det sig att det inte fanns några efter att Mr. Climb köpt bilen av mig och konstaterat att det inte satt några på, Bara ett par blåa slangar och tre knappar på intrument brädan.
Och nu vill han att jag köper tillbaka bilen för han känner sig lurad, det förstår jag helt klart. Annars kommer han lämna in en stämmings ansökan om bedrägeri.
Det kommer jag inte att göra för att slippa allt jävla tjafs och skit snack som blir, typ som det där fina inlägget av Macke.
Jag vet inte om det är rätt, men det skiter jag i nu jag tar smällen att blivit lurad av den jag köpte den av .. eller av den han köpte den av .. Det kan forstätta hur länge som helst.
Bilen kommer att komma ut till annons igen under nästa vecka.
Med följade utrustning som jag vet om:
- OME Höjd + nå vita små puckar
- 33" däck Cooper discover stt
- Eagle alloy fälgar 15"
- Arb frontstötfångare
- T-max Winch 9500
- Skärmbräddare
- Mds fronthögtalare
- Nån ljudramp i bågen märke okänt
- Hardtop
- Softtop
Intresserade kan höra av sig till mig 0706989129
Mvh/Patrik.
Starkt...finns inte många av den sorten. Hoppas det går bra med försäljningen.
Jeep YJ Wrangler -90 , Hel bur, Cobra x 2
35" Bf mud terrain, Höjd "3, Warn winch 4100kg
lockright pOwertraX fram, lockright pOwertraX bak, Hardtop, softtop , vagnsbok,Imp California
villans 6 P.bälte x 2 http://www.garaget.org/Pommen
35" Bf mud terrain, Höjd "3, Warn winch 4100kg
lockright pOwertraX fram, lockright pOwertraX bak, Hardtop, softtop , vagnsbok,Imp California
villans 6 P.bälte x 2 http://www.garaget.org/Pommen
Mycket rakryggat!!!!
Här på forumet kan det vara folk som är snabba på att döma ut både skuld och straff innan nån ens vet vad som har hänt egentligen...
OBS Inga utpekningar .
Jag har oxå råkat ut för att ha sålt bilar som jag blivit informerad om viss utrustning finns och sedan har den inte varit där för det är inte alltid man vet hur/var den ska sitta och sen har man fått skit innan man ens hunnit kolla upp det själv.
Jag har alltid kommit överrens med köparen och jag har mig veterligen inga missnöjda köpare efter mig.....
Men jag är alltid beredd att låta ett köp gå tillbaka om något inte stämmer.
och kunden ska alltid känna sig välkommen tillbaka även om man kanske inte riktigt tjänade vad man kunde ha gjort.....
Jag har oxå varit med om att försöka häva köp när man gjort vissa upptäckter och det har inte alltid varit så lätt/roligt.
Ofta så får man ett långfinger i nyllet och så säger dom: Dy skylle titta noga innan dy köpade. Inte min problem Gå härifrån.......
Men som sagt:
All heder åt dig.
Här på forumet kan det vara folk som är snabba på att döma ut både skuld och straff innan nån ens vet vad som har hänt egentligen...
OBS Inga utpekningar .
Jag har oxå råkat ut för att ha sålt bilar som jag blivit informerad om viss utrustning finns och sedan har den inte varit där för det är inte alltid man vet hur/var den ska sitta och sen har man fått skit innan man ens hunnit kolla upp det själv.
Jag har alltid kommit överrens med köparen och jag har mig veterligen inga missnöjda köpare efter mig.....
Men jag är alltid beredd att låta ett köp gå tillbaka om något inte stämmer.
och kunden ska alltid känna sig välkommen tillbaka även om man kanske inte riktigt tjänade vad man kunde ha gjort.....
Jag har oxå varit med om att försöka häva köp när man gjort vissa upptäckter och det har inte alltid varit så lätt/roligt.
Ofta så får man ett långfinger i nyllet och så säger dom: Dy skylle titta noga innan dy köpade. Inte min problem Gå härifrån.......
Men som sagt:
All heder åt dig.

Bra gjort Patrik! Det var det rätta att göra!putte021 skrev:Jasså, det var jag som sålde bilen till Mr.Climb .macke skrev:jävla skitsnack från han som sålde, klart som fan att han visste vad som satt på bilen eller inte. Det är väl ingen som har en ombyggd bil som INTE vet vad grejerna är för nåt
Tycker inte du ska utrrycka dig om vad jag vet eller inte .
Och Jo, Jag är en av dom som har en ombyggd bil och hade absolut ingen aning om vad grejjerna är till för, hade inte en aning om vad ett arb diffspärr system var innnan jag köpte bilen av Andree, och fick det förklarat vad dom tre knappar i min bil är för något .
Men att det krävdes en kompressor för att driva systemet.
+ Att efter köpt bilen, Läst i det här forumet att det skulle sitta Arb prylar på min bil, och där efter har jag skrivit med det i min annons jag lag ut på Blocket.se
Men nu visade det sig att det inte fanns några efter att Mr. Climb köpt bilen av mig och konstaterat att det inte satt några på, Bara ett par blåa slangar och tre knappar på intrument brädan.
Och nu vill han att jag köper tillbaka bilen för han känner sig lurad, det förstår jag helt klart. Annars kommer han lämna in en stämmings ansökan om bedrägeri.
Det kommer jag inte att göra för att slippa allt jävla tjafs och skit snack som blir, typ som det där fina inlägget av Macke.
Jag vet inte om det är rätt, men det skiter jag i nu jag tar smällen att blivit lurad av den jag köpte den av .. eller av den han köpte den av .. Det kan forstätta hur länge som helst.
Bilen kommer att komma ut till annons igen under nästa vecka.
Med följade utrustning som jag vet om:
- OME Höjd + nå vita små puckar
- 33" däck Cooper discover stt
- Eagle alloy fälgar 15"
- Arb frontstötfångare
- T-max Winch 9500
- Skärmbräddare
- Mds fronthögtalare
- Nån ljudramp i bågen märke okänt
- Hardtop
- Softtop
Intresserade kan höra av sig till mig 0706989129
Mvh/Patrik.
LR Discovery V8, 35"
VW California 4Motion
VW California 4Motion
Ett lyckligt slut!
I dag köpte Patrik tillbaka bilen och jag pratade med den nya blivande ägaren via telefon då patrik faktiskt inte är speciellt bevandrad i Jeepträsket. Det gorde fan ont att släppa den då den i det närmaste var precis den Wrangler jag ville ha.
Men jag har bestämt mig, Jag ska ha 2 Arb Difflocks på nästa jeep!
Snorkel och winch står också på listan, är det någon som känner eller har en till salu så är jag välldigt Intresserad.
Tack för allt stöd, och Patrik har fan gått rakryggat genom detta och ökade där genom mitt förtroende till människosläktet.
Men jag har bestämt mig, Jag ska ha 2 Arb Difflocks på nästa jeep!
Snorkel och winch står också på listan, är det någon som känner eller har en till salu så är jag välldigt Intresserad.
Tack för allt stöd, och Patrik har fan gått rakryggat genom detta och ökade där genom mitt förtroende till människosläktet.
-
- 4x4xnerd
Heder åt dig putte021/Patrik.
Kan du i din tur inte förhandla med han du köpte bilen av?
Det verkar vara han som ska stå i skamvrån.
Hoppas Mr_Climb hittar en annan Wrangler med rätt utrustning.
Skullerre skita sig och han har myckt pengar på hög så.......
Allt är till salu, utom min hund förståss.
Allt kommer till den som söker.

Kan du i din tur inte förhandla med han du köpte bilen av?

Det verkar vara han som ska stå i skamvrån.

Hoppas Mr_Climb hittar en annan Wrangler med rätt utrustning.

Skullerre skita sig och han har myckt pengar på hög så.......

Allt är till salu, utom min hund förståss.

Hellre en Sukka i skogen än tio Jeepar på verkstad.
Hmm, min hund är till saluWältmeister skrev: Skullerre skita sig och han har myckt pengar på hög så.......![]()
Allt är till salu, utom min hund förståss.![]()

Har man sagt A får man säga B, har du någon