Trophy i Borås 13 Juni
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
Stort intresse för detta! Redan 10 (=20 bilar) föranmälda lag (och jag väntar svar från några fler...)
F-n nu sätter ni ju press på mig/oss att anordna en bra tävling!
Jag har bara gått ut med detta på www.4x4sweden.se (Höken, jag bjuder på anmälningsavgiften på denna tävling om du vill ställa upp för att du lägger ner sånt jobb med denna sidan) och ändå sån massiv respons...
Håll utkik här efter vidare information m.m. För er som inte skickat fullständig information om erat lag som kommer jag att begära in lite mer info framöver.
Jag har bara gått ut med detta på www.4x4sweden.se (Höken, jag bjuder på anmälningsavgiften på denna tävling om du vill ställa upp för att du lägger ner sånt jobb med denna sidan) och ändå sån massiv respons...
Håll utkik här efter vidare information m.m. För er som inte skickat fullständig information om erat lag som kommer jag att begära in lite mer info framöver.
//Jonas
Red-Winches Offroad Racing Sweden
Föranmälan Trophy 13 Juni
Start Nr Team namn Förare1 Co-driver 1 Bil 1 Vagnbok1 Förare 2 Co-driver2 Bil2 Vagnbok2 Notering
1 Frank Toyota LC HJ60 Nej Ernie Suzuki Vitara Nej
2 Team TLC Lenni Pedersen Toyota LC HJ71 Nej Ola Rydberg Toyota LC LJ70 Nej
3 Andreas B Toyota LJ70 Nej Martin LR Defender 90 Nej
4 [FAS] Calle Andreasson Robin Andreasson LR Defender 110 Nej Joel Björlin Suzuki Jimny Nej
5 Björn Peterson Sofia Peterson Suzuki Vitara JA Stefan Hammarvid Teodor Hammarvid Suzuki Vitara Nej Utom tävlan...
6 Surte Sukidrivers Thomas Suzuki Nej ? Suzuki Nej
7 Team Buston Gunnar Suzuki Nej Bosse Höglund Suzuki Nej
8 Team Virto Mats Virta Pelle Pettersson Suzuki SJ413 Nej ? ? ? ? Saknar partner
9 Team AMC Anders Carlqvist "sonen" Suzuki 413 ? Martin Nilsson "Bror" Suzuki 413 ?
10 Team Rossi Örjan Haugstedt ? MB Geländewagen Nej ? ? MB Geländewagen Nej Inte helt klart med andra bilen
Inte solklar lista eftersom jag kopierade den från Excel....men en hint!
Start Nr Team namn Förare1 Co-driver 1 Bil 1 Vagnbok1 Förare 2 Co-driver2 Bil2 Vagnbok2 Notering
1 Frank Toyota LC HJ60 Nej Ernie Suzuki Vitara Nej
2 Team TLC Lenni Pedersen Toyota LC HJ71 Nej Ola Rydberg Toyota LC LJ70 Nej
3 Andreas B Toyota LJ70 Nej Martin LR Defender 90 Nej
4 [FAS] Calle Andreasson Robin Andreasson LR Defender 110 Nej Joel Björlin Suzuki Jimny Nej
5 Björn Peterson Sofia Peterson Suzuki Vitara JA Stefan Hammarvid Teodor Hammarvid Suzuki Vitara Nej Utom tävlan...
6 Surte Sukidrivers Thomas Suzuki Nej ? Suzuki Nej
7 Team Buston Gunnar Suzuki Nej Bosse Höglund Suzuki Nej
8 Team Virto Mats Virta Pelle Pettersson Suzuki SJ413 Nej ? ? ? ? Saknar partner
9 Team AMC Anders Carlqvist "sonen" Suzuki 413 ? Martin Nilsson "Bror" Suzuki 413 ?
10 Team Rossi Örjan Haugstedt ? MB Geländewagen Nej ? ? MB Geländewagen Nej Inte helt klart med andra bilen
Inte solklar lista eftersom jag kopierade den från Excel....men en hint!

//Jonas
Fick du inte min anmälan? För jag tänkte definitivt köraBorkJonas skrev:Stort intresse för detta! Redan 10 (=20 bilar) föranmälda lag (och jag väntar svar från några fler...)

Kan slå en signal i kväll då istället kanske.
I aim to misbehave
BorkJonas skrev:Nej ingen anmälan från dig Höken. På PM eller via mail eller tele? Men det löser sig...det är så många som lämnat intresse anmälan, så tävlingen blir av!
Skicka ett PM i lördags, enligt forumet har du tagit emot det, skumt.
Team 4x4sweden Mattias Höök SJ413, Joakin Hjärtstam Cherokee Inte klart med codrivers än dock. Men det skall la hinnas med.
I aim to misbehave
Det hade kommit...jag som slarvade!MrHawk skrev:BorkJonas skrev:Nej ingen anmälan från dig Höken. På PM eller via mail eller tele? Men det löser sig...det är så många som lämnat intresse anmälan, så tävlingen blir av!
Skicka ett PM i lördags, enligt forumet har du tagit emot det, skumt.
Team 4x4sweden Mattias Höök SJ413, Joakin Hjärtstam Cherokee Inte klart med codrivers än dock. Men det skall la hinnas med.

//Jonas
Nej då, har fått ditt PM! Kul att min gamla bil kommer och tävlar lite! Du har redan Vagnbok på den eller?trooper skrev:Skickade med ett par pm,men tror inte det kommer fram.
Dom ligger kvar i utkorgen,och finns ej under skickat.Gör jag fel ?.
Vi dyker iaf upp med en Jimny och en Tj
//Jonas