Midsommarfirande

Information och tips om träffar

Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk

super suppen
Användare

Inlägg av super suppen » fre jun 12, 2009 12:28

Vi kommer också och jag ska bada som vanligt !!!
Lång och galen

leris
Användare
Kontakt:

Inlägg av leris » fre jun 12, 2009 16:33

Mikaela skrev:
leris skrev:jo jag komer å badar i leran komer du med roger patrol eller???????? :lol: :lol: :lol: :wink:
Vilken båt tänker ni ta på Torsdag?
vi tar eckerö 18,30 de gör ni med va??????

Mikaela
Användare

Inlägg av Mikaela » fre jun 12, 2009 16:46

leris skrev:
Mikaela skrev:
leris skrev:jo jag komer å badar i leran komer du med roger patrol eller???????? :lol: :lol: :lol: :wink:
Vilken båt tänker ni ta på Torsdag?
Yes :) Så trevligt så får vi lite sällskap när dom andra svikarna åker Viking :lol: :lol:

henke_99
4x4xnerd

Inlägg av henke_99 » fre jun 12, 2009 19:19

Kan undra om man kanske skulle ge sig ut på långutflykt under midsommarhelgen... Kan vara kul att prova på nåt nytt område, och även fira midsommar med likasinnade knäppgökar :wink:

Frågan är om man vågar ta ut blazern på en sån långtur så pass nyss efter "vinterförvaringen". Vore inte kul om nåt vitalt havererar ända där uppe, utan nån man känner o långt hem till reservdelar...

kenny_69
Veteran

Inlägg av kenny_69 » fre jun 12, 2009 20:05

henke_99 skrev:Kan undra om man kanske skulle ge sig ut på långutflykt under midsommarhelgen... Kan vara kul att prova på nåt nytt område....
Så bra är inte det området :roll:.. tycker personligen att brändåsen inte är mycket att ha..

twist_turbo
Forumräv

Inlägg av twist_turbo » fre jun 12, 2009 20:59

Mikaela skrev:
leris skrev:
Mikaela skrev: Vilken båt tänker ni ta på Torsdag?
Yes :) Så trevligt så får vi lite sällskap när dom andra svikarna åker Viking :lol: :lol:
ja vi måste ju skicka någon med er som hittar vägen. ;) haha..
Tommy Åland

Kör Diesel TURBO 6a på 4l i skogen. Dä ä manligt dä!

twist_turbo
Forumräv

Inlägg av twist_turbo » fre jun 12, 2009 21:10

kenny_69 skrev:
henke_99 skrev:Kan undra om man kanske skulle ge sig ut på långutflykt under midsommarhelgen... Kan vara kul att prova på nåt nytt område....
Så bra är inte det området :roll:.. tycker personligen att brändåsen inte är mycket att ha..
det beror ju helt på vad man är ute efter.. finns mycket lera å kärr där.. å de är precis de ja vill ha med min pajero just nu.. pumpen är så mycke uppskruvad så den nästan självvarvar.. :twisted: då vill man inte köra på berg.. :roll:
Tommy Åland

Roger Patrol
Guru

Inlägg av Roger Patrol » fre jun 12, 2009 21:41

Kenny :urk: vad menar du med det? när var du här? å vad är det du tycker är dåligt? vi har skitskoj midsommar :lol: så låt det vara så

Mikaela
Användare

Inlägg av Mikaela » lör jun 13, 2009 10:18

twist_turbo skrev:
Mikaela skrev:
leris skrev: vi tar eckerö 18,30 de gör ni med va??????
ja vi måste ju skicka någon med er som hittar vägen. ;) haha..
Haha, det var ju snällt att ni tänker på oss iaf :D haha! Men annars finns det ju gps :lol:

henke_99
4x4xnerd

Inlägg av henke_99 » lör jun 13, 2009 23:21

twist_turbo skrev:
kenny_69 skrev:
det beror ju helt på vad man är ute efter.. finns mycket lera å kärr där.. å de är precis de ja vill ha med min pajero just nu.. pumpen är så mycke uppskruvad så den nästan självvarvar.. :twisted: då vill man inte köra på berg.. :roll:
Och lera gillar jag oxå :D (så länge det inte blir allt för djupt, knappt 1 meter kan funka...)

Roger Patrol
Guru

Inlägg av Roger Patrol » lör jun 13, 2009 23:47

det är inte mer en 1m på fler en ett par ställer å det visar vi dig innan vi kör igång för å slippa haverier i onödan :P
du kommer säkert att trivas blan oss andra galningar :twisted:

alarik
Användare

Inlägg av alarik » sön jun 14, 2009 11:16

twist_turbo skrev:Yes! Jag Captain morgan & diesel rök med mycket turbo vin! (och tanten kör) :twisted:

just så ja skulle tydligen köra ja :shock: får skaffa mig såndär hjälp med ölhållare å sugrör så kan ja ha mina cider där...

Slutar nog endå att aj inte kör, är för feg för de :roll:
Det gäller inte att hitta en kille som man har lust att gå till sängsmed. Det gäller att hitta en kille som man har lust att stiga upp med!Fast jag har hitta min redan :)

twist_turbo
Forumräv

Inlägg av twist_turbo » sön jun 14, 2009 19:20

Roger Patrol skrev:det är inte mer en 1m på fler en ett par ställer å det visar vi dig innan vi kör igång för å slippa haverier i onödan :P
du kommer säkert att trivas blan oss andra galningar :twisted:
men ja vill ha djupare!!! :)
Tommy Åland

twist_turbo
Forumräv

Inlägg av twist_turbo » sön jun 14, 2009 19:21

alarik skrev:
twist_turbo skrev:Yes! Jag Captain morgan & diesel rök med mycket turbo vin! (och tanten kör) :twisted:

just så ja skulle tydligen köra ja :shock: får skaffa mig såndär hjälp med ölhållare å sugrör så kan ja ha mina cider där...

Slutar nog endå att aj inte kör, är för feg för de :roll:
jo men du vet va det är som gäller före cidern kommer fram! :twisted: vatten över huven!! 8)
Tommy Åland

Mikaela
Användare

Inlägg av Mikaela » sön jun 14, 2009 20:23

Nu är det inte många dagar kvar :) Längtar som tusan. Nästan så jag räknar ner timmarna tills vi åker!
En hel helg med underbart folk, kan det bli bättre :lol:
Kan det inte bli Torsdag nu??

Skriv svar