Midsommarfirande
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
-
- Användare
Kan undra om man kanske skulle ge sig ut på långutflykt under midsommarhelgen... Kan vara kul att prova på nåt nytt område, och även fira midsommar med likasinnade knäppgökar 
Frågan är om man vågar ta ut blazern på en sån långtur så pass nyss efter "vinterförvaringen". Vore inte kul om nåt vitalt havererar ända där uppe, utan nån man känner o långt hem till reservdelar...

Frågan är om man vågar ta ut blazern på en sån långtur så pass nyss efter "vinterförvaringen". Vore inte kul om nåt vitalt havererar ända där uppe, utan nån man känner o långt hem till reservdelar...
-
- Forumräv
ja vi måste ju skicka någon med er som hittar vägen.Mikaela skrev:Yesleris skrev:vi tar eckerö 18,30 de gör ni med va??????Mikaela skrev: Vilken båt tänker ni ta på Torsdag?Så trevligt så får vi lite sällskap när dom andra svikarna åker Viking
![]()

Tommy Åland
Kör Diesel TURBO 6a på 4l i skogen. Dä ä manligt dä!
-
- Forumräv
det beror ju helt på vad man är ute efter.. finns mycket lera å kärr där.. å de är precis de ja vill ha med min pajero just nu.. pumpen är så mycke uppskruvad så den nästan självvarvar..kenny_69 skrev:Så bra är inte det områdethenke_99 skrev:Kan undra om man kanske skulle ge sig ut på långutflykt under midsommarhelgen... Kan vara kul att prova på nåt nytt område...... tycker personligen att brändåsen inte är mycket att ha..

Tommy Åland
-
- Guru
Haha, det var ju snällt att ni tänker på oss iaftwist_turbo skrev:ja vi måste ju skicka någon med er som hittar vägen.Mikaela skrev:Yesleris skrev: vi tar eckerö 18,30 de gör ni med va??????Så trevligt så får vi lite sällskap när dom andra svikarna åker Viking
![]()
haha..

Och lera gillar jag oxåtwist_turbo skrev:det beror ju helt på vad man är ute efter.. finns mycket lera å kärr där.. å de är precis de ja vill ha med min pajero just nu.. pumpen är så mycke uppskruvad så den nästan självvarvar..kenny_69 skrev:Så bra är inte det områdethenke_99 skrev:Kan undra om man kanske skulle ge sig ut på långutflykt under midsommarhelgen... Kan vara kul att prova på nåt nytt område...... tycker personligen att brändåsen inte är mycket att ha..
då vill man inte köra på berg..

-
- Guru
twist_turbo skrev:Yes! Jag Captain morgan & diesel rök med mycket turbo vin! (och tanten kör)
just så ja skulle tydligen köra ja

Slutar nog endå att aj inte kör, är för feg för de

Det gäller inte att hitta en kille som man har lust att gå till sängsmed. Det gäller att hitta en kille som man har lust att stiga upp med!Fast jag har hitta min redan 

-
- Forumräv
-
- Forumräv
jo men du vet va det är som gäller före cidern kommer fram!alarik skrev:twist_turbo skrev:Yes! Jag Captain morgan & diesel rök med mycket turbo vin! (och tanten kör)
just så ja skulle tydligen köra jafår skaffa mig såndär hjälp med ölhållare å sugrör så kan ja ha mina cider där...
Slutar nog endå att aj inte kör, är för feg för de

Tommy Åland