Sommarträff hos Hallsbergs MK
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
Sommarträff hos Hallsbergs MK
Så var det dags för sommarträff igen.
25-26 Juli!
All info finns på http://www.hallsbergsmk.nu klicka på off-road.
NYTT: På lördagen kommer vi kunna köra på Svenska kraftnäts fantastiska område Knottebo!!
Träffavgift 200 kr
Vi kommer även ha tillgång till hela crossbanan och terrängen inom det området. Vi ska även försöka se till att ATV kan använda Endurospåret.
Mvh
Tobbe
25-26 Juli!
All info finns på http://www.hallsbergsmk.nu klicka på off-road.
NYTT: På lördagen kommer vi kunna köra på Svenska kraftnäts fantastiska område Knottebo!!
Träffavgift 200 kr
Vi kommer även ha tillgång till hela crossbanan och terrängen inom det området. Vi ska även försöka se till att ATV kan använda Endurospåret.
Mvh
Tobbe
Senast redigerad av Dwarf den tor jul 02, 2009 7:29, redigerad totalt 1 gånger.
-
- Guru
-
- Guru
FAn vad roligt. Var ju uppe förra året med min portalsuzuki och ska se ifall jag kan ordna transport upp i år igen och köra på erat kalasområdeDwarf skrev:På lördagen kommer vi även köra på Svenska Kraftnäts fantastiska område Knottebo!
Det ordnade sig till sist. Vi får köra på ett av offroad-svergies häftigaste områden igen!
Mvh
Tobbe

*SÅLD* suzuki med tgb 20 portaler, B23E, spiraler runt om och stora däck
*SÅLD*
Just nu har jag ingen jeep och satsar på crosskariären men dyker rätt leksak upp blir det comeback inom offroaden

Just nu har jag ingen jeep och satsar på crosskariären men dyker rätt leksak upp blir det comeback inom offroaden

-
- 4x4xnerd
-
- Användare
Jag kommer inte komma ifrån jobbet förrän senast 18 på fredag. Har jag otur måste jag även lossa alla nattbilarna 21-02....thoryd skrev:Som det ser ut nu så är vi 2-3 bilar från Götet som kommer upp och hälsar på. Vi kommer redan på fredag kväll.
Så får se hur det blir för min del, har inte besiktigat kärran än, men hopaps kunna hinna med upp.
I aim to misbehave
Nu har vi fått klart med vilka delar av Knottebo vi får nyttja denna träff.
På grund av nyfödda rådjur i skogen har vi fått lite begränsningar i ett skogsområde.
Men misströsta inte, det finns gott om utrymme kvar och massor av utmaningar. Och dessutom fick vi lite mer utrymme under en kraftledningsgata istället.
Mvh
Tobbe
På grund av nyfödda rådjur i skogen har vi fått lite begränsningar i ett skogsområde.
Men misströsta inte, det finns gott om utrymme kvar och massor av utmaningar. Och dessutom fick vi lite mer utrymme under en kraftledningsgata istället.
Mvh
Tobbe
För de som kommer på Fredag kväll så kan jag meddela att vi kommer åka upp och öppna grinden. Vi ska ut på området och sätta upp lite avspärrningar på kvällen och kan då passa på att släppa in ivriga offroaders som ska campa
Vet inte riktigt hur dags vi kommer vara där, men jag skulle gissa på 18-19 tiden eller så.
Ett tips till var ni ska sätta upp tält och ställa husvagnar: Planen framför stugan som ligger intill crossbanan är bra. Alltså mellan de små tallarna vid den första stugan man kommer fram till. Längre ned i gropen kan det bli väldigt blött om det regnar.
Mvh
Tobbe

Vet inte riktigt hur dags vi kommer vara där, men jag skulle gissa på 18-19 tiden eller så.
Ett tips till var ni ska sätta upp tält och ställa husvagnar: Planen framför stugan som ligger intill crossbanan är bra. Alltså mellan de små tallarna vid den första stugan man kommer fram till. Längre ned i gropen kan det bli väldigt blött om det regnar.
Mvh
Tobbe