4 Wheel drive
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
4 Wheel drive
Blev förvånad när jag satte mej ner med tidningen och läste idag. DEN VA PRECIS SOM JAG VILL HA DEN. Jag gillar den NYA tidningen riktigt mycke med bra repotage om byggen och träffar tror många kommer börja med den igen om det håller i sej som detta nummer. Mycket bra jobbat 4 wheel.
Mvh Fernhed
Mvh Fernhed
Willys cj 3
-
- 4x4xnerd
- Kontakt:
Beklagar missen i ledaren. Det var snabba ryck eftersom vi gjorde om tidningen helt. Chevan vi först hade tänkt öppna med byttes mot en Dodge. Men jag lovar att Chevan, som också är riktigt spektakulär, kommer i ett stort reportage längre fram.
Gunnar Svensson
Chefredaktör, 4 Wheel Drive
Gunnar Svensson
Knegolf skrev:Jag håller med dig. Den var verkligen uppfräschad till det bättre. Men han som skrev "ledaren" skrev att det skulle vara ett reportage om en chevrolet-pickis, men det är ju en Dodge.
Haha, det är ingen fara. Jag gillade Dodgen medG_Sv skrev:Beklagar missen i ledaren. Det var snabba ryck eftersom vi gjorde om tidningen helt. Chevan vi först hade tänkt öppna med byttes mot en Dodge. Men jag lovar att Chevan, som också är riktigt spektakulär, kommer i ett stort reportage längre fram.
Gunnar Svensson
Knegolf skrev:Jag håller med dig. Den var verkligen uppfräschad till det bättre. Men han som skrev "ledaren" skrev att det skulle vara ett reportage om en chevrolet-pickis, men det är ju en Dodge.

-
- Beroende
-
- Beroende
Som sagt. Det var dags att piffa upp tidningen. Vi har gått igenom den stora läsarundersökningen och valt till/valt bort vissa delar.
Man kan säga att 4 Wheel Drive nu mer vänder sig till offroadentusiaster, även om en hel del nybilskörningar fortfarande kommer att vara med.
Förutom ändrad logga är tidningen inte längre delad i två delar. Vi kallade det för fram- och bakvagn där bakvagnen var hobbyn. Delningen gjordes tidigare med galleriet och säljesannonserna. Nu ligger dessa sist i tidningen.
För er som gillade första Dodgen kan jag redan nu avslöja att det kommer en i nästa nummer också. Ännu större ...
En del retro förstås och tekniktips, för det verkar gillas bland läsarna.
Väl mött i 4 Wheel Drive
Man kan säga att 4 Wheel Drive nu mer vänder sig till offroadentusiaster, även om en hel del nybilskörningar fortfarande kommer att vara med.
Förutom ändrad logga är tidningen inte längre delad i två delar. Vi kallade det för fram- och bakvagn där bakvagnen var hobbyn. Delningen gjordes tidigare med galleriet och säljesannonserna. Nu ligger dessa sist i tidningen.
För er som gillade första Dodgen kan jag redan nu avslöja att det kommer en i nästa nummer också. Ännu större ...
En del retro förstås och tekniktips, för det verkar gillas bland läsarna.
Väl mött i 4 Wheel Drive
Hälsar Micke Valp, fd. Chefredaktör på 4 Wheel Drive. Byggen: Beowulf & Portal-Femman – Bägge väggodkända.
En 6-hjuling står också i garaget - som byggprojekt.
Nytt hobbyfordon: Snow Trac ST4 -81.
Om man vill ha något gratis – vad är det då värt?
En 6-hjuling står också i garaget - som byggprojekt.
Nytt hobbyfordon: Snow Trac ST4 -81.
Om man vill ha något gratis – vad är det då värt?
En logga har mycket mer funktion än att vara snygg, vilken 14-åring som helst kan göra en logga som ser snygg ut, men att göra den läsbar, rätt typsnittsval och igenkännande är en helt annan sak.Seb skrev:Har bara bläddrat igenom den senaste, brukar inte läsa "4 wheel drive" men en sak, Hur mycket tid kan dem lagt ner på den nya "loggan"?
Den ser ju så otroligt "B" ut, som om dem satte sig i Word och gjorde loggan på ca 5 minuter... Ne usch:)
På tal om nya tidningen så måste väl ändå den översta bilden på sidan 63 vara det bästa i hela tidningen

Om jag ska vara lite seriös så tyckte jag att den kändes fräsch på nått sätt, jag gillade den

Jag har inte läst den än men undrar hur det ska gå, jag som alltid läste delen efter annonserna först.....Micke valp skrev:

/Micke
Jeep GC -94 under ombyggnad
#JCS 592
"RESPECT THE ELEMENTS - BUT CHALLENGE THEM"
Jeep GC -94 under ombyggnad
#JCS 592
"RESPECT THE ELEMENTS - BUT CHALLENGE THEM"