4 Wheel drive

Här snackar vi om allt som inte passar in i dom övriga kategorierna

Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk

Fernhed
Användare

4 Wheel drive

Inlägg av Fernhed » sön sep 27, 2009 21:41

Blev förvånad när jag satte mej ner med tidningen och läste idag. DEN VA PRECIS SOM JAG VILL HA DEN. Jag gillar den NYA tidningen riktigt mycke med bra repotage om byggen och träffar tror många kommer börja med den igen om det håller i sej som detta nummer. Mycket bra jobbat 4 wheel.

Mvh Fernhed
Willys cj 3

Nesse
Beroende

Inlägg av Nesse » sön sep 27, 2009 21:58

:tumbup: :tumbup: :beer:
Bra gas löser det mesta :-))

Suzuki 410 A-traktor

Knegolf
Rutinerad

Inlägg av Knegolf » sön sep 27, 2009 22:15

Jag håller med dig. Den var verkligen uppfräschad till det bättre. Men han som skrev "ledaren" skrev att det skulle vara ett reportage om en chevrolet-pickis, men det är ju en Dodge. :roll:

mattebigge
4x4xnerd
Kontakt:

Inlägg av mattebigge » sön sep 27, 2009 22:18

jag märkte ingen skillnad
Det är inte farten som dödar, det är smällen!!
It´s not the fart that kills, it´s the smell!!

G_Sv
Nybörjare

Inlägg av G_Sv » mån sep 28, 2009 9:26

Beklagar missen i ledaren. Det var snabba ryck eftersom vi gjorde om tidningen helt. Chevan vi först hade tänkt öppna med byttes mot en Dodge. Men jag lovar att Chevan, som också är riktigt spektakulär, kommer i ett stort reportage längre fram.

Gunnar Svensson
Chefredaktör, 4 Wheel Drive
Knegolf skrev:Jag håller med dig. Den var verkligen uppfräschad till det bättre. Men han som skrev "ledaren" skrev att det skulle vara ett reportage om en chevrolet-pickis, men det är ju en Dodge. :roll:

Marcus-84
OffroadGeek

Inlägg av Marcus-84 » mån sep 28, 2009 10:34

Jag gillade åxå den nya tidnigen, roliga tester å bra utformning. :D
Mina fordon:
Toyota Land Cruiser Prado -98
Nissan King Cab 4x4 sugdiesel -86
Kubota B6000 4x4 -77
Volvo Tgb 1314

Knegolf
Rutinerad

Inlägg av Knegolf » mån sep 28, 2009 11:22

G_Sv skrev:Beklagar missen i ledaren. Det var snabba ryck eftersom vi gjorde om tidningen helt. Chevan vi först hade tänkt öppna med byttes mot en Dodge. Men jag lovar att Chevan, som också är riktigt spektakulär, kommer i ett stort reportage längre fram.

Gunnar Svensson
Chefredaktör, 4 Wheel Drive
Knegolf skrev:Jag håller med dig. Den var verkligen uppfräschad till det bättre. Men han som skrev "ledaren" skrev att det skulle vara ett reportage om en chevrolet-pickis, men det är ju en Dodge. :roll:
Haha, det är ingen fara. Jag gillade Dodgen med ;)

Arne Karlsson
Beroende

Inlägg av Arne Karlsson » mån sep 28, 2009 12:35

Gillade också det nya upplägget. Och Gunnar, otroligt snygga bilder :lol: .
MVH Arne Karlsson

Grottulf
4x4xnerd

Inlägg av Grottulf » mån sep 28, 2009 13:18

Va tusan, dodge o cheva!
Nu får jag nog masa mig iväg till kiosken jag med :wink:

TEE
Beroende

Inlägg av TEE » mån sep 28, 2009 16:30

den här gången var den mer likt hur den va när den va ricktigt bra sist för länge sen :D

JohnE
Beroende

Inlägg av JohnE » mån sep 28, 2009 16:37

Dags att pallra sig iväg och köpa 4 Wheel Drive, låter det som. :D
Kommer ni fortsätta det stuket, så att det blir värt att teckna en prenumeration, månne? :wink:

Edit: KUL med redaktören här på forumet, VÄLKOMMEN!

Micke valp
Beroende

Inlägg av Micke valp » mån sep 28, 2009 16:47

Som sagt. Det var dags att piffa upp tidningen. Vi har gått igenom den stora läsarundersökningen och valt till/valt bort vissa delar.
Man kan säga att 4 Wheel Drive nu mer vänder sig till offroadentusiaster, även om en hel del nybilskörningar fortfarande kommer att vara med.

Förutom ändrad logga är tidningen inte längre delad i två delar. Vi kallade det för fram- och bakvagn där bakvagnen var hobbyn. Delningen gjordes tidigare med galleriet och säljesannonserna. Nu ligger dessa sist i tidningen.

För er som gillade första Dodgen kan jag redan nu avslöja att det kommer en i nästa nummer också. Ännu större ...

En del retro förstås och tekniktips, för det verkar gillas bland läsarna.

Väl mött i 4 Wheel Drive
Hälsar Micke Valp, fd. Chefredaktör på 4 Wheel Drive. Byggen: Beowulf & Portal-Femman – Bägge väggodkända.
En 6-hjuling står också i garaget - som byggprojekt.
Nytt hobbyfordon: Snow Trac ST4 -81.

Om man vill ha något gratis – vad är det då värt?

Seb
Hemmastadd

Inlägg av Seb » mån sep 28, 2009 17:19

Har bara bläddrat igenom den senaste, brukar inte läsa "4 wheel drive" men en sak, Hur mycket tid kan dem lagt ner på den nya "loggan"?

Den ser ju så otroligt "B" ut, som om dem satte sig i Word och gjorde loggan på ca 5 minuter... Ne usch:)

AndersW
Guru

Inlägg av AndersW » mån sep 28, 2009 18:15

Seb skrev:Har bara bläddrat igenom den senaste, brukar inte läsa "4 wheel drive" men en sak, Hur mycket tid kan dem lagt ner på den nya "loggan"?

Den ser ju så otroligt "B" ut, som om dem satte sig i Word och gjorde loggan på ca 5 minuter... Ne usch:)
En logga har mycket mer funktion än att vara snygg, vilken 14-åring som helst kan göra en logga som ser snygg ut, men att göra den läsbar, rätt typsnittsval och igenkännande är en helt annan sak.

På tal om nya tidningen så måste väl ändå den översta bilden på sidan 63 vara det bästa i hela tidningen :)

Om jag ska vara lite seriös så tyckte jag att den kändes fräsch på nått sätt, jag gillade den :tumbup:

offroader
Hemmastadd

Inlägg av offroader » mån sep 28, 2009 20:45

Micke valp skrev:
Förutom ändrad logga är tidningen inte längre delad i två delar. Vi kallade det för fram- och bakvagn där bakvagnen var hobbyn. Delningen gjordes tidigare med galleriet och säljesannonserna. Nu ligger dessa sist i tidningen.
Jag har inte läst den än men undrar hur det ska gå, jag som alltid läste delen efter annonserna först..... :?: :wink:
/Micke
Jeep GC -94 under ombyggnad
#JCS 592
"RESPECT THE ELEMENTS - BUT CHALLENGE THEM"

Skriv svar