Däremot är det mer i leken än Peter kring ökna.... Peter tror jag inte bär någon större skuld för den biten de hade likaväl varit någon annan också som arrangerat träffar där och samma sak uppdagats, så honom är jag inte sur på i det avseendet.
sen gillar jag inte mannen överlag men alla kan man inte älska dock gillar jag att han tar tag i träff aktiviteter häromkring för ingen annan orkar göra något typ.
Trevlig kan ju också diskuteras, efter han fått sina slantar bryr han sig inte mkt mer

Ett tag påstod folk häromkring (även fortfarande) att det var LR klubbens fel dvs vetlanda offroaders till att vetlanda stängdes ned då dom sökte för sitt nya område vilket skapade lite rabalder och det finns många historier kring det,
MEN jag tror inte heller på dom rykterna jag tror inte vetlanda offroaders har med det att göra i slutändan ändå.
Hittils vad jag fått veta efter lite samtal kors o tvärs (innan ökna träffen var)
så var statusen sådan att det ska försöka klassa ökna som motorbana, länstyrelsen är väl medvilliga till det men som jag förstod sist ligger bollen hos vetlanda kommun att lämna sin åsikt.
sen hurvida sant det heller är återstår ju att se, detta är vad jag luskade ut när jag ringde runt bland berört folk bla PÖ, markägaren mfl.
och något händer ju tydligen för kostym klädda nissar knatar kring i skogen där ute typ....
Jag tror dock på det positiva att få det motorbane klassat, och jag tror det kommer ske med den lilla goda viljan =)
sen är det fritt fram för oss igen och enklare än någonsin =) sen får vi se vad det kan bli av allt kanske vi lyckas få lite folk engagerade här som vill starta lite små träffar så vi får åka lite oftare utan att åka till växsjö/nässjö/värnamo eller andra ställen som ligger hyfsat nära för att få dämpa abstinensen lite.