Federal Couragia M/T
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
Federal Couragia M/T
Hej.. har suttit och kollat efter däck länge nu och har hittat Federal Couragia M/T som verkar vettigt pengamässigt. någon som har erfarenheter av detta däck? 

Känner du alla till nu det skicka så. Le att fall alla i dig fick det men. Det skickade som jäveln den slå vilja att du kommer så baklänges meddelande detta läsa ska man att insett väl du när"
viewtopic.php?t=14499
viewtopic.php?t=14499
Fårdhgv skrev:Knegolf skrev:De ser ju helt okej ut! Lite smala på bilden dock, men antar att de finns i bredare varianter.
mina e 31/10,5-15... Fälgarna får jag hem imorn sen blir det test..
då väntar jag och ser vad du tycker så kanske jag skulle köpa sånna till cherokeen

4x4 Engineering Sandhill
Volvo "Sugga" 300D Bruksbil
Jeep Cherokee Xj, Helbur, 8" lift
Ford F350 Flatbead 7,3
Willys "Hybriden" T5-bygge
Willys M38a1 -61 Original Krigare
Build it-Run it-Break it-Fix it-Repeat
Volvo "Sugga" 300D Bruksbil
Jeep Cherokee Xj, Helbur, 8" lift
Ford F350 Flatbead 7,3
Willys "Hybriden" T5-bygge
Willys M38a1 -61 Original Krigare
Build it-Run it-Break it-Fix it-Repeat
Tack för tipset!! kanske blir en sväng till habo, då.Fårdhgv skrev:Flyfisher skrev:Var har du köpt däcken och pris??Fårdhgv skrev:nu har jag handlat däcken, ska få på dem o ut och testa... återkommer med svar
mvh Andreas
Jag köpte dem hos Glans bil o mc i habo... jag gav 1000:- st.

--LOUD PIPES SAVES LIVES--
Grand Cherokee -95
Grand Cherokee -95
Det blev dessa däcken samma kväll, påkrängt å färdigt!! får se när det blir tillfälle att prova dom i terrängen.Flyfisher skrev:Tack för tipset!! kanske blir en sväng till habo, då.Fårdhgv skrev:Flyfisher skrev: Var har du köpt däcken och pris??
mvh Andreas
Tackar för tipset!!!!!!
Grand Cherokee -95
Grand Cherokee -95
Flyfisher skrev:Det blev dessa däcken samma kväll, påkrängt å färdigt!! får se när det blir tillfälle att prova dom i terrängen.Flyfisher skrev:Tack för tipset!! kanske blir en sväng till habo, då.Fårdhgv skrev:
Tackar för tipset!!!!!!
jasså, du stack och handla dem.... Ja har fortfarande ente fått mina fälgar än.....

Hur var däcken att köra med?
Har tyvärr inte hunnit att köra mer än från verkstan å hem än. (ca 4 km) men min lilla ZJ blev ganska frän med dom hjulen på. (plus 3" höjning)Fårdhgv skrev:Flyfisher skrev:Det blev dessa däcken samma kväll, påkrängt å färdigt!! får se när det blir tillfälle att prova dom i terrängen.Flyfisher skrev: Tack för tipset!! kanske blir en sväng till habo, då.
Tackar för tipset!!!!!!
jasså, du stack och handla dem.... Ja har fortfarande ente fått mina fälgar än.....![]()
Hur var däcken att köra med?
Grand Cherokee -95
Grand Cherokee -95