Panik framlamps problem LÖST ADMIN KAN STÄNGA TRÅDEN

Allt som handlar om JEEP här

Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk

cherykee
Hemmastadd

Panik framlamps problem LÖST ADMIN KAN STÄNGA TRÅDEN

Inlägg av cherykee » tor dec 17, 2009 22:38

Var ute i cherokeen idag på dagen och köra runt 5 mil...sedan skulle jag iväg nu på kvällen igen..jag upptäckte att vänster framlampa hade en skum ljusbild och tänkte att det kanske är snö och is på den..så jag beväpnade mig med isskrapan och gick ut och upptäckte till min förvåning att lampglaset hade trillat bort!?det sitter bara limmat och förmodligen har limmet spruckit av kylan i natt.....någon som har ett sånt här glas liggandes?vänster fram.det är panik då jag ska resa bort med den över jul med hela familjen i bilen osv.......

pma

grand cherokee 93

Tack flyfisher!
Senast redigerad av cherykee den lör dec 19, 2009 9:26, redigerad totalt 1 gånger.
roligast är att driva med alla =)

4x4
Bild

Flyfisher
Användare

Re: Panik framlamps problem

Inlägg av Flyfisher » fre dec 18, 2009 12:42

cherykee skrev:Var ute i cherokeen idag på dagen och köra runt 5 mil...sedan skulle jag iväg nu på kvällen igen..jag upptäckte att vänster framlampa hade en skum ljusbild och tänkte att det kanske är snö och is på den..så jag beväpnade mig med isskrapan och gick ut och upptäckte till min förvåning att lampglaset hade trillat bort!?det sitter bara limmat och förmodligen har limmet spruckit av kylan i natt.....någon som har ett sånt här glas liggandes?vänster fram.det är panik då jag ska resa bort med den över jul med hela familjen i bilen osv.......

pma

grand cherokee 93
Har både vä och hö liggandes men reflektorerna är inge vidare. finns i nässjö. /Andreas
--LOUD PIPES SAVES LIVES--
Grand Cherokee -95

Skriv svar