Var ute i cherokeen idag på dagen och köra runt 5 mil...sedan skulle jag iväg nu på kvällen igen..jag upptäckte att vänster framlampa hade en skum ljusbild och tänkte att det kanske är snö och is på den..så jag beväpnade mig med isskrapan och gick ut och upptäckte till min förvåning att lampglaset hade trillat bort!?det sitter bara limmat och förmodligen har limmet spruckit av kylan i natt.....någon som har ett sånt här glas liggandes?vänster fram.det är panik då jag ska resa bort med den över jul med hela familjen i bilen osv.......
pma
grand cherokee 93
Tack flyfisher!
Panik framlamps problem LÖST ADMIN KAN STÄNGA TRÅDEN
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
Panik framlamps problem LÖST ADMIN KAN STÄNGA TRÅDEN
Senast redigerad av cherykee den lör dec 19, 2009 9:26, redigerad totalt 1 gånger.
roligast är att driva med alla =)
4x4

4x4

Re: Panik framlamps problem
Har både vä och hö liggandes men reflektorerna är inge vidare. finns i nässjö. /Andreascherykee skrev:Var ute i cherokeen idag på dagen och köra runt 5 mil...sedan skulle jag iväg nu på kvällen igen..jag upptäckte att vänster framlampa hade en skum ljusbild och tänkte att det kanske är snö och is på den..så jag beväpnade mig med isskrapan och gick ut och upptäckte till min förvåning att lampglaset hade trillat bort!?det sitter bara limmat och förmodligen har limmet spruckit av kylan i natt.....någon som har ett sånt här glas liggandes?vänster fram.det är panik då jag ska resa bort med den över jul med hela familjen i bilen osv.......
pma
grand cherokee 93
--LOUD PIPES SAVES LIVES--
Grand Cherokee -95
Grand Cherokee -95