Stora problem att logga in ibland..
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
-
- Beroende
Stora problem att logga in ibland..
Har försökt logga in under hela förmiddan och dagen idag utan att lyckas. När jag skriver in mitt anv.namn och lösenord och trycker på enter så bara töms fälten och inget händer.. Testar både att klicka i "kom ihåg mig" och inte.. Testat och tömma cookies och startat om med mera, men inget hjälper..
Ikväll däremot funkade det direkt utan krångel... Varför är det så, är väldigt irriterande!
Ikväll däremot funkade det direkt utan krångel... Varför är det så, är väldigt irriterande!
Toyota LJ70 -86. 8274 m bow2, Torsen fram, svetsat bak.
BMW 520dt M-sport -08, 42000mil till salu
BMW 520dt M-sport -15 (ersättaren)
Iveco 59.12 -93
Z1000 -08
Bygger LJ70 med BMW-diesel och portaler i fyrlänk F/B.
Iveco 59.12 -93
Z1000 -08
Re: Stora problem att logga in ibland..
Väldigt skumt.Gustavsson skrev:Har försökt logga in under hela förmiddan och dagen idag utan att lyckas. När jag skriver in mitt anv.namn och lösenord och trycker på enter så bara töms fälten och inget händer.. Testar både att klicka i "kom ihåg mig" och inte.. Testat och tömma cookies och startat om med mera, men inget hjälper..
Är det samma dator, eller har du samma problem på olika datorer?
I aim to misbehave
Admin har installerat ett speciellt "dagen efter filter" som spärrar vissa användare att logga in om det kan finnas en chans till att dumma och helt orelevanta inlägg skrivs under påverkan av trötthet och ev alkoholintag dagen före.Gustavsson skrev:Har försökt logga in under hela förmiddan och dagen idag utan att lyckas. När jag skriver in mitt anv.namn och lösenord och trycker på enter så bara töms fälten och inget händer.. Testar både att klicka i "kom ihåg mig" och inte.. Testat och tömma cookies och startat om med mera, men inget hjälper..
Admins filter läser alla tidigare inlägg och bedömer utifrån det när det är störst chans att användaren ska kläcka ur sig konstigheter.
Därav de i bland långa perioder som jag inte heller har kunnat logga in.
Kan ha med geografisk placecing att göra oxå.
Admin kommer att utveckla detta filter så att alla kommentatorer som ej överrens stämmer med Admins åsikter automatisk kommer att blockas.

Snälla, skriv långsamt så jag oxå hinner läsa...
HahaFinnpower skrev: Admin har installerat ett speciellt "dagen efter filter" som spärrar vissa användare att logga in om det kan finnas en chans till att dumma och helt orelevanta inlägg skrivs under påverkan av trötthet och ev alkoholintag dagen före.
Admins filter läser alla tidigare inlägg och bedömer utifrån det när det är störst chans att användaren ska kläcka ur sig konstigheter.
Admin kommer att utveckla detta filter så att alla kommentatorer som ej överrens stämmer med Admins åsikter automatisk kommer att blockas.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

I aim to misbehave
Nä för skulle det vara det så skulle jag aldrig kunna skriva nåt....MrHawk skrev:HahaFinnpower skrev: Admin har installerat ett speciellt "dagen efter filter" som spärrar vissa användare att logga in om det kan finnas en chans till att dumma och helt orelevanta inlägg skrivs under påverkan av trötthet och ev alkoholintag dagen före.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dock ganska säker att det inte är det som är problemet

Snälla, skriv långsamt så jag oxå hinner läsa...
-
- Beroende
Haha, vad söt du är Paavo!! =) Gissar på geografisk placering isåfall, men det var ju märkligt att du nyss kunde logga in iofs

Nu det senaste har jag ju bara testat på hemmaburken, men det har bråkat nån gång på jobbet med när man vill vara nyfiken under dagen...Väldigt skumt.
Är det samma dator, eller har du samma problem på olika datorer?
Iveco 59.12 -93
Z1000 -08
Iveco 59.12 -93
Z1000 -08
-
- Beroende
Jag har IE 8.0, kör Vista 64bit..
Kakor och diverse rulltårtor rensar jag med jämna mellanrum mest för jag fått för mig att det kan vara bra..
Kakor och diverse rulltårtor rensar jag med jämna mellanrum mest för jag fått för mig att det kan vara bra..
Iveco 59.12 -93
Z1000 -08
Iveco 59.12 -93
Z1000 -08
-
- Veteran
- Kontakt:
Där har du felet!
Antingen uppgradera till Win7 eller ner gradera till XP, sedan så måste du absolut byta ut IE mot FF
Antingen uppgradera till Win7 eller ner gradera till XP, sedan så måste du absolut byta ut IE mot FF
jag har aldrig haft problem med vista och ie på varken denna eller min bärbara, har haft vista på denna datorn i ett flertal år...
Chevy Blazer -88. 350-th700-np203/205. D60+14BFF. 42" Super Swamper TSL.
GMC Suburban 2500 -95. 6,5TD-4L80e-np241. Ifs-14BFF.
Opel Kadett GSI 16v -89.
Fullsize Offroaders
GMC Suburban 2500 -95. 6,5TD-4L80e-np241. Ifs-14BFF.
Opel Kadett GSI 16v -89.
Fullsize Offroaders
Äldre IE-versioner gillar inte detta forum, men IE8 kör jag på jobbet utan problem så borde inte vara det. Men det måste vara nåt med din dator som strular lite. Frågan är bara vadGustavsson skrev:Jag har IE 8.0, kör Vista 64bit..

I aim to misbehave
jag har ett liknande men annorlunda
på den här (dator B) när jag loggar in sdå tarb inteförsta inlogget (jag kommer ej in men sidan loggar att jag har vart inne och sett trådarna så när jag gör nästa försök kommer jag in men då finns det ju bara purfärska trådar
men detta händer inte om jag kommer in via mail länkning när jag har fått PM
va är det för fel ? det funkar korrekt på den andra datorn (dator A)
på den här (dator B) när jag loggar in sdå tarb inteförsta inlogget (jag kommer ej in men sidan loggar att jag har vart inne och sett trådarna så när jag gör nästa försök kommer jag in men då finns det ju bara purfärska trådar
men detta händer inte om jag kommer in via mail länkning när jag har fått PM
va är det för fel ? det funkar korrekt på den andra datorn (dator A)
-
- Beroende
Har nu testat runt på en massa olika datorer och det är slumpvis omöjligt att logga in!
Datorer som har haft problem med är följande:
Min egen med vista 64 och IE8
Kompisens med windows 7 och firefox.
Jobbdatorn med XP och IE7
Pappas dator med XP och IE8..
Och även via mobilen (där vet jag dock inte vad för läsare och annat som används)
Samtidigt har det även funkat på alla dessa datorer lika slumpvis... Så det känns väldigt skumt, men är väl bara att gilla läget.. Det som stör mig mest är att "nya inlägg"-listan blir tom..
Datorer som har haft problem med är följande:
Min egen med vista 64 och IE8
Kompisens med windows 7 och firefox.
Jobbdatorn med XP och IE7
Pappas dator med XP och IE8..
Och även via mobilen (där vet jag dock inte vad för läsare och annat som används)
Samtidigt har det även funkat på alla dessa datorer lika slumpvis... Så det känns väldigt skumt, men är väl bara att gilla läget.. Det som stör mig mest är att "nya inlägg"-listan blir tom..
Iveco 59.12 -93
Z1000 -08
Iveco 59.12 -93
Z1000 -08