Kombinera backhoppning med lerduveskyttarna... dräkten full i mjöl och så skjuts det med bean-bags... vadhållning givetvis då man har ko-bingo på nedslagsplatsen...OBELIX skrev:Dom kunde ju införa backhopps-skytte så skulle det bli lite kul att se på det! Tänk att se dom slänga iväg ett par skott när dom ändå seglar genom luften och gör ingenting.....
SKREV OBELIX
Vancouver OS 2010
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
-
- 4x4xnerd
- Kontakt:
Ja eller så kan Skitskyttarna försöka få in en pärla på dom när dom far förbi över dom, dom kan ju ha paintballgevär, så räcker skidflygarna längre..OBELIX skrev:Dom kunde ju införa backhopps-skytte så skulle det bli lite kul att se på det! Tänk att se dom slänga iväg ett par skott när dom ändå seglar genom luften och gör ingenting.....
SKREV OBELIX

Det är inte farten som dödar, det är smällen!!
It´s not the fart that kills, it´s the smell!!
It´s not the fart that kills, it´s the smell!!
-
- 4x4xnerd
- Kontakt:
-
- 4x4xnerd
- Kontakt:
Nej för he¤#vete....beelzebubs skrev:MAC vad använder man en sån till, bokstöd eller nått...
Men du kanske är en sån där I människa.
Jag har bara riktiga datorer.
// Lasse
Fast ledamot i ETC & teknisk chef för Eurotrial.
All 4 wheels must participate, lock up your axles!!!
Fast ledamot i ETC & teknisk chef för Eurotrial.
All 4 wheels must participate, lock up your axles!!!
-
- Veteran
*SUCK* ska detta börja nu igen...
Jag går och gräver ner mig under tiden det håller på. Jag stänger dessutom av radion och tv,n så jag inte råkar höra det av misstag.
Om ni undrar så är jag inte sportintresserad.
Jag går och gräver ner mig under tiden det håller på. Jag stänger dessutom av radion och tv,n så jag inte råkar höra det av misstag.
Om ni undrar så är jag inte sportintresserad.
Jeep cherokee 89a höjd 3" 31,10,5r15 BFG all terrain
Jeep cherokee 90a
Jeep grand cherokee 93a 4" höjning från Iron rock Offroad + RCX
Chevrolet silverado 2500 -94a 6" RCX höjning
Chevrolet C20 -82:a
Chevrolet suburban -97a
Jeep cherokee 90a
Jeep grand cherokee 93a 4" höjning från Iron rock Offroad + RCX
Chevrolet silverado 2500 -94a 6" RCX höjning
Chevrolet C20 -82:a
Chevrolet suburban -97a
Sport är skadligt.... eller som de ledande i romerska riket sa... Bröd och skådespel till folket så håller de sig på mattan och är nojda.
Fördumning av folket till 100%, sitta och prata om vem som hoppar längst, springer fortast, hoppar högst. Herre jösses!
Jag har en arbetskamrat som inte gör något annat än att babbla om Rööööögle, det är MAAAAAGISKT. Men han vet inte vem Margret Thatcher är, eller att det varit krig mellan Ryssland och Georgien.
Fördumning av folket till 100%, sitta och prata om vem som hoppar längst, springer fortast, hoppar högst. Herre jösses!
Jag har en arbetskamrat som inte gör något annat än att babbla om Rööööögle, det är MAAAAAGISKT. Men han vet inte vem Margret Thatcher är, eller att det varit krig mellan Ryssland och Georgien.

Willys CJ2A med rattväxel, Willys CJ3B
Kört 4x4 sedan 82, älskat 4x4 sedan 1971 då jag åkte CJ3A första gången.
-
- Forumräv
Vem är rögle då?Sdkfz251 skrev:Sport är skadligt.... eller som de ledande i romerska riket sa... Bröd och skådespel till folket så håller de sig på mattan och är nojda.
Pajero shogun 3,5 -96 karosshöjd och snorkel fortfarande under modifiering 

-
- Forumräv
Rätt så lagom bygge,,, 1800-tal gul/vit mangårdsbyggnad med stora längor som flyglar... helt ok.Bork_Örjan skrev:Aaah okey de låter trevligt är den stor då?Sdkfz251 skrev:Ingen aaaaning.... i min värld är det en herrgård strax söder Ängleholm.
Senast redigerad av Sdkfz251 den fre feb 12, 2010 20:09, redigerad totalt 1 gånger.
-
- Forumräv
Se där ja den verkar ju vara helt okey. Vad heter de där den ligger?Sdkfz251 skrev:Rätt så lagom bygge,,, 1800-tal vit mangårdsbyggnad med flyglar... helt ok.Bork_Örjan skrev:Aaah okey de låter trevligt är den stor då?Sdkfz251 skrev:Ingen aaaaning.... i min värld är det en herrgård strax söder Ängleholm.

Den ligger inte långt från Vegeholms borg, så det är nog lättast att köra Ängelholm söder mot Helsingborg (inte E6), och ta av vid rondellen mot Lindab Arena (is stadion... där herrgårdens namne "hockeylaget Rögle" ska putta en gummitrissa i en stålställning klädd med nät). Förtstätt därefter mot Vegeholm-Jonstorp... vet inte om detta är den enklaste vägen... det är inte ofta jag är på det hållet.
-
- Forumräv
Aaah du vet ja ungefär åt vilket håll det ligger kan ju alltid kika på de när man har vägarna förbi så att sägaSdkfz251 skrev:Den ligger inte långt från Vegeholms borg, så det är nog lättast att köra Ängelholm söder mot Helsingborg (inte E6), och ta av vid rondellen mot Lindab Arena (is stadion... där herrgårdens namne "hockeylaget Rögle" ska putta en gummitrissa i en stålställning klädd med nät). Förtstätt därefter mot Vegeholm-Jonstorp... vet inte om detta är den enklaste vägen... det är inte ofta jag är på det hållet.