Backen på min Grand vill inte fungera, oljan är helt ok,
1an, 2 an och drive funkar som det ska lägger jag spaken i N så vill bilen dra framåt lite till och från eller hur man ska säga. R så står bilen stilla när man för spaken mot P så vill den dra lite framåt typ rycker till lite annars så står den helt stilla på P
Någon här som är haj på automatlådor till dom här bilarna som kan hjälpa en som är helt puckad på sådana här saker.
MVH
Lasse
Växellåda GC -97 Problem med backen
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
-
- Rutinerad
Växellåda GC -97 Problem med backen
Mitsubishi Pajero 2,6 -86 Cooper STT 33/12,5-15
moste säja men det är ironskt lämnade in min låda på renovering föra veckan för samma sak/ samt att den skulle vässas lite
felet är att du har bränt ett eller flera lamelpacket i lådan så det är bara att plocka urlådan och byta lamelpacket
felet är att du har bränt ett eller flera lamelpacket i lådan så det är bara att plocka urlådan och byta lamelpacket
Jeep Wagoneer Limited xj ltd 1990 4.0l 6 med 14" höjning, med 38 bogger
-
- Rutinerad
jo det är klart man kan göra själv det fins renoverings kitt att köpa och med hjälp av en hand bok kan man göra det själv det gäller bara att holla allt rent och vara nogran.
om du vill så kan jag tareda på vad det var för kitt med mm som man köper för att göra det själv.
Har för mig att det inte är sp dyrt
om du vill så kan jag tareda på vad det var för kitt med mm som man köper för att göra det själv.
Har för mig att det inte är sp dyrt
Jeep Wagoneer Limited xj ltd 1990 4.0l 6 med 14" höjning, med 38 bogger
-
- Forumräv