Här snackar vi om allt som inte passar in i dom övriga kategorierna
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
-
PelleC
- Hemmastadd
Jaha.. Då är det bara en liiiten men avgörande detalj kvar!
Eeehh.. Äälskliiing.. Du.. Jag har tänkt på en grej.. Jo det är så förstår du att.. Eeh..
Vi får väl se vad som händer. Håll tummarna och tusen tack allihop för all bra input, tips och råd.
Hade!
/PelleC
-
Porginal
- Hemmastadd
-
Kontakt:
PelleC skrev:Fan, aldrig är livet enkelt..
Jag har ju kört Jeep i några år och ledsnat lite på dem. Skulle vilja ha nåt annat nu men frågan är VAD??
Ska man ha en stor dyr bil och ingen annan bil? Alltså typ en Pajero och ingen vardagsbil utan bara den eller ska man ha två bilar? Ekonomin tillåter ju inte vad som helst tyvärr..
Så.. Antingen en stor pajero eller nåt sånt.. Då blir det bara fin-åka i skogen. Det är väl inte helt fel det heller..
Eller ska jag ha kvar Volvon och ha en bil till? Typ nån billig liten Sukka eller nåt? Typ denna?
http://www.blocket.se/skaraborg/Suzuki_ ... ?ca=11&w=3
/PelleC
Tycker du borde köpt min!

(dvs. länken)
Vitara e kul, lite smidig funkar klockrent i skogen. Billigt med både äga och köra. Har åkt ganska mycket på helger på den då jag bor i skogen och vagplogningen e si och så.
men skulle kanske dra mig för att göra 10mils resor med den.
men sen e det ju vad man gillar, själv saknar jag automat och kraften från en V8.
4x4 lös
suktar efter amerikanskt!!
-
svahnström
- Forumräv
Har provat de flesta terrängbilar och vill man ta sig fram i skogen så tycker jag att det är Suzuki som gäller. Föredrar då de gamla sj modellerna. Men nån bruksbil är det ju inte precis. Dom är å andra sidan så pass billiga att både äga och köpa till skillnad från andra bilar så ja ser inte nån nackdel
Willys cj2a
Volvo L2304
kingquad 750LE
-
Wältmeister
- 4x4xnerd
svahnström skrev:Har provat de flesta terrängbilar och vill man ta sig fram i skogen så tycker jag att det är Suzuki som gäller. Föredrar då de gamla sj modellerna. Men nån bruksbil är det ju inte precis. Dom är å andra sidan så pass billiga att både äga och köpa till skillnad från andra bilar så ja ser inte nån nackdel
Och dessutom håller dom!

Hellre en Sukka i skogen än tio Jeepar på verkstad.