Ja antispinn i all ära, men frustrerande när man inte kommer någonstans, tur att den går att stänga av ibland.E faktist sant. antisladden har räddat mig ett antal ggr i vinter![]()
men antispinnen e mest irriterande, e det riktigt halt kommer man ingenstans!
Är inte BMW framhjulsdrivna?
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
-
- 4x4xnerd
Appropå det där med skrytmärken på bakluckan så har jag en Abartscorpion på bakluckan till Samuraien, Landcruiser stänkskydd på ena sidan och Land Roverdito på andra sidan.
Jeepstänkskydd på på 2CV:n.
Suzukistänkskydd på Jeepen.
Mazdan har inga alls för att förbrylla.
Jeepstänkskydd på på 2CV:n.
Suzukistänkskydd på Jeepen.
Mazdan har inga alls för att förbrylla.

Hellre en Sukka i skogen än tio Jeepar på verkstad.
-
- 4x4xnerd
- Kontakt:
Nu var du elak... Språkpolisen!!!!Rossi skrev:Vad är KW då för oss oinvigda? Jag har ju ganska bra koll på att kW är det samma som kiloWatt, men är mer osäker på KWGaup skrev:Jepp o att KW har med stereon att göra
// Lasse
Fast ledamot i ETC & teknisk chef för Eurotrial.
All 4 wheels must participate, lock up your axles!!!
Fast ledamot i ETC & teknisk chef för Eurotrial.
All 4 wheels must participate, lock up your axles!!!
Ja åkte en 323 e30 med turbo, såg lite halvsunkig ut o inget man räkna med att de satt turbo i, de var riktigt skoj,
Vet att de i mariestad gick en m5 kittad e34 men var en standard 525 i pappren.
Men lite lustigt e de allt att folk inte vet vilken ända bilen driver i, då kan man ju börja fråga sig om dom vet hälften av alla funktioner i en bil,
Hua mig, nu vågar ju inte ja köra mer bil idag, kanske möter någon sådan som inte vet vad ratten är till för
Men lite lustigt e de allt att folk inte vet vilken ända bilen driver i, då kan man ju börja fråga sig om dom vet hälften av alla funktioner i en bil,
Hua mig, nu vågar ju inte ja köra mer bil idag, kanske möter någon sådan som inte vet vad ratten är till för

FORSVIKS FÖNSTERMONTAGE AB
Mariestad
Undrar du över något, ring lr sms:à Mobil: 073 849 71 22
745 -90 med reg:nr HOF
Mb 320 CE -93 pågående modifiering
Gamla bilar: mb 190 Volvo 940 tre gånger Ford sierra BMW E30 turbo
King cab Mazda b2600
Crf 250 -08
Mariestad
Undrar du över något, ring lr sms:à Mobil: 073 849 71 22
745 -90 med reg:nr HOF
Mb 320 CE -93 pågående modifiering
Gamla bilar: mb 190 Volvo 940 tre gånger Ford sierra BMW E30 turbo
King cab Mazda b2600
Crf 250 -08
Cönny skrev:Ja åkte en 323 e30 med turbo, såg lite halvsunkig ut o inget man räkna med att de satt turbo i, de var riktigt skoj,

4x4 lös
suktar efter amerikanskt!!

suktar efter amerikanskt!!
Cönny skrev:Ja åkte en 323 e30 med turbo, såg lite halvsunkig ut o inget man räkna med att de satt turbo i, de var riktigt skoj,
det som är självklart för oss är kanske inte helt självklart för andra. Det du inte vet så mycket om, är dom helt klara på.
Men alla borde iaf veta vad en ratt är bra för

TGB 13