värdering av lokal
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
värdering av lokal
hej nån som har en aning vad man kan ge för en lager lokal ca 200 kvm el indraget. halv isolerat. står i ett litet samhälle.
Du kan få riktpris om du kollar på någon mäklarsida eller kommunens fastighetsbolag som kanske också har indrustrifastigheter. Oftast så får man betala X-antal kronor per kvadratmeter... nu tar jag bara detta i luften men räkna med ett par hundralappar per kvadratmeter, likaså brukar man ta kvadratmeterpriset på årsbasis, så bli inte rädd om du får ett pris på 80.000:- för det är baserat på årshyra.
Willys CJ2A med rattväxel, Willys CJ3B
Kört 4x4 sedan 82, älskat 4x4 sedan 1971 då jag åkte CJ3A första gången.
Kört 4x4 sedan 82, älskat 4x4 sedan 1971 då jag åkte CJ3A första gången.
Jag betalade 5000:-/månad för 300 kvm med en tillhörande dåligt isolerad lägenhet. Ute på landet i Sjöbokomun.
Känner du alla till nu det skicka så. Le att fall alla i dig fick det men. Det skickade som jäveln den slå vilja att du kommer så baklänges meddelande detta läsa ska man att insett väl du när"
viewtopic.php?t=14499
viewtopic.php?t=14499
-
- Guru
Re: värdering av lokal
det är väll nästan enbart efterfrågan som sätter priset i småsamhällena..jockgu skrev:hej nån som har en aning vad man kan ge för en lager lokal ca 200 kvm el indraget. halv isolerat. står i ett litet samhälle.
borde inte vara så blodigt tycker jag..