Vår/sommar träff muddrivers!

Information och tips om träffar

Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk

twist_turbo
Forumräv

Inlägg av twist_turbo » lör apr 10, 2010 22:15

Olof skrev:
twist_turbo skrev:
Olof skrev:Vad hände med det nya körområdet ni hade förra sommaren? Strand eller Sund, eller vad det hette. Bredvid Stugbyn / Campingen. Det var ju riktigt bra!
pgr av vissa klagomål på området i sund förra träffen...
Klagomål från grannarna eller offroadåkarna? Jag tyckte det var grymt trevligt. Bra körning + att jag fick låna svets för att steka ihop min kardan + att vi tältade kvar där i veckan och bytte hjullager på Malins Disco. Vore kul med en träff där, och stugbyn verkar ju kul att bo i.
vissa offroadåkare.. jo de är ett riktigt bra område tycker vi me. men kommer att bli ännu bättre! nu håller ägaren på å planerar riktigt lerhål. och har även grävt ur på "stubbåkern" där dom flesta körde sönder.. men som sagt, finns de intresse från nå andra klubbar ordnar vi mer än gärna en hel helg med körning å kan även fixa plats i stugor om de meddelas i tid!
Tommy Åland

Kör Diesel TURBO 6a på 4l i skogen. Dä ä manligt dä!

Mikaela
Användare

Inlägg av Mikaela » mån apr 12, 2010 6:25

Olof skrev:Vad hände med det nya körområdet ni hade förra sommaren? Strand eller Sund, eller vad det hette. Bredvid Stugbyn / Campingen. Det var ju riktigt bra!

De va roligt att höra Olof att du tycker om vårt område :) Som Tommy sa så finns det intresse så ordnar vi gärna en träff till iår. Så då hoppas jag att ni också kommer :D

suzuki_413
Användare

Inlägg av suzuki_413 » tis apr 13, 2010 9:31

är atv välkommna? :?
suzuki 413 A-traktor 33" procomp

Olof
Beroende

Inlägg av Olof » tis apr 13, 2010 16:34

Vad jag förstår så kommer det att finnas körtillfälle när O.A.S är där helgen efter? (inte riktigt på det klara än på vad som är klart med ålands-Micke) men kolla på www.4x4oas.se, vi skulle gärna vilja köra där en sväng på höstkanten... (oxå) :twisted:
Beyond bolt-on. Beyond recond.

Malin
Användare
Kontakt:

Inlägg av Malin » tis apr 13, 2010 16:34

Vad jag förstår så kommer det att finnas körtillfälle när O.A.S är där helgen efter? (inte riktigt på det klara än på vad som är klart med ålands-Micke) men kolla på www.4x4oas.se, vi skulle gärna vilja köra där en sväng på höstkanten... (oxå) :twisted:
Malin, 0709-264860
Before doors, the outdoors was just called home...
Medlem i äventyrsklubben O.A.S www.4x4oas.se
Blogg: www.skogstrolletsblogg.blogspot.com

Mikaela
Användare

Inlägg av Mikaela » tis apr 13, 2010 20:15

suzuki_413 skrev:är atv välkommna? :?

atv är välkommna :D
/Mikaela!

twist_turbo
Forumräv

Inlägg av twist_turbo » tis apr 13, 2010 21:23

Malin skrev:Vad jag förstår så kommer det att finnas körtillfälle när O.A.S är där helgen efter? (inte riktigt på det klara än på vad som är klart med ålands-Micke) men kolla på www.4x4oas.se, vi skulle gärna vilja köra där en sväng på höstkanten... (oxå) :twisted:

jo de verkar ju inte helt omöjligt. han ha säkert pratat med ägaren om de. då kanske man kommer dit å kör lite me er oxå då. :) jo skulle verkligen va skoj mot hösten med en träff där oxå! ska se va som sker!
Tommy Åland

twist_turbo
Forumräv

Inlägg av twist_turbo » tor apr 29, 2010 21:09

på söndag ska vi reda upp området! campingen å kisoken ska gås igenom så vi får en riktigt trevlig helg där! :)
Tommy Åland

twist_turbo
Forumräv

Inlägg av twist_turbo » mån maj 03, 2010 21:57

Sådär! nu ha vi haft lite talka igår. redigt upp campingen.. nu nästa söndag ska vi köra igenom alla områden å se att allt e i skick ännu å sen blir de å laga duschar och kanske bastu om allt går som de ska! :D

va å skruva ihop monstret ida och BigKing vart impad vad en toyota kan göra! ;P

Bild

efteråt skulle han visa att man faktiskt kan köra offroad med framhjulsdrift oxå! hahaha såhär går de till en vanlig måndagkväll på åland! :P

http://www.garaget.org/video/tgt4o06z412i
Tommy Åland

Big King
Användare

Inlägg av Big King » sön maj 09, 2010 17:05

twist_turbo skrev:
Malin skrev:Vad jag förstår så kommer det att finnas körtillfälle när O.A.S är där helgen efter? (inte riktigt på det klara än på vad som är klart med ålands-Micke) men kolla på www.4x4oas.se, vi skulle gärna vilja köra där en sväng på höstkanten... (oxå) :twisted:

jo de verkar ju inte helt omöjligt. han ha säkert pratat med ägaren om de. då kanske man kommer dit å kör lite me er oxå då. :) jo skulle verkligen va skoj mot hösten med en träff där oxå! ska se va som sker!
yes det är nog planerat att ni sku komma hit till sund och köra helgen efter våran träff
Greger tyyyp

twist_turbo
Forumräv

Inlägg av twist_turbo » tor maj 13, 2010 0:38

Kom just hem efter installation av bastu å duschar på campingen! fint blir de! :D bastu med dopp i kärret! ;)
Tommy Åland

leris
Användare
Kontakt:

Inlägg av leris » tor maj 13, 2010 0:47

twist_turbo skrev:Kom just hem efter installation av bastu å duschar på campingen! fint blir de! :D bastu med dopp i kärret! ;)
ha ha du jo nää inte pallar du

twist_turbo
Forumräv

Inlägg av twist_turbo » tor maj 13, 2010 0:50

leris skrev:
twist_turbo skrev:Kom just hem efter installation av bastu å duschar på campingen! fint blir de! :D bastu med dopp i kärret! ;)
Ska vi slå vad? ;)
Tommy Åland

Mikaela
Användare

Inlägg av Mikaela » tor maj 13, 2010 20:05

twist_turbo skrev:
leris skrev:
Ska vi slå vad? ;)

De här vill jag se :D

Big King
Användare

Inlägg av Big King » tor maj 13, 2010 20:09

Mikaela skrev:
twist_turbo skrev:
leris skrev: ha ha du jo nää inte pallar du
Ska vi slå vad? ;)

De här vill jag se :D
de blir 50€ till mig det