Förgasare
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
-
- Hemmastadd
Förgasare
Är detta något att ha till yj. Tycker priset är ok om frakten ingår. http://viewitem.eim.ebay.se:80/Weber_Ca ... 51060/item
Kostar 2400 med frakt till sverige kan det stämma!
Jacob
Kostar 2400 med frakt till sverige kan det stämma!
Jacob
De flesta verkar tycka att den funkar bra om man läser på forumen i USA.
Jag har en YJ -89 och köpte en sådan begagnad som suttit på en Wrangler som byggdes om till insprut. Köpte den i förebyggande syfte eftersom alla påstår att Cartern börjar jävlas förr eller senare. Min Carter går fortfarande bra så den har aldrig blivit monterad. Beror kanske på att min bil inte gått mer än 3000 mil...
Jag kan kanske tänka mig att sälja den om du är intresserad... Den finns i Växjö vilket verkar stämma med din signatur. Jag ska kolla vad jag gav för den men det var helt säkert mindre än 2400:-
/Anders
Jag har en YJ -89 och köpte en sådan begagnad som suttit på en Wrangler som byggdes om till insprut. Köpte den i förebyggande syfte eftersom alla påstår att Cartern börjar jävlas förr eller senare. Min Carter går fortfarande bra så den har aldrig blivit monterad. Beror kanske på att min bil inte gått mer än 3000 mil...
Jag kan kanske tänka mig att sälja den om du är intresserad... Den finns i Växjö vilket verkar stämma med din signatur. Jag ska kolla vad jag gav för den men det var helt säkert mindre än 2400:-
/Anders
HZJ78: Inte original längre - 4Runner 3.0 TD: 4" Procomp Stage II, 35" BFG MT - Wrangler 4.2: OME, 2" body lift, 33" Cooper STT, +diverse krims-krams
-
- Hemmastadd
Kan nästan garantera att frakten inte ingår till Sverige, så plussa på frakt, tull och moms på det priset så blir det nog runt 4-5000 kr för den hemma.
Lägg även till en tryck regulator för du måste ställa ner trycket från din pump till Webern annars kommer den gå fett hela tiden.
Annars så är det rätt förgasare till YJ, går din dåligt nu så kommer du märka stor skillnad till det bättre med en Weber.
Lägg även till en tryck regulator för du måste ställa ner trycket från din pump till Webern annars kommer den gå fett hela tiden.
Annars så är det rätt förgasare till YJ, går din dåligt nu så kommer du märka stor skillnad till det bättre med en Weber.
Jeep Wrangler 4.2l Aut -89
4X4XTREME.SE
JCS medlem #261
4X4XTREME.SE
JCS medlem #261
-
- Hemmastadd