Fikaträff för tredje gången. Onsdagen den 16/6 18.30
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
-
- Hemmastadd
Fikaträff för tredje gången. Onsdagen den 16/6 18.30
Onsdagen den 16 / 6 kl. 18.30 är det dags för en fikaträff tredje året i rad ,som har varit en uppskattad träff vid sidan av offroadandet .....Vi träffas i Farsta centrum och fikar och minglar. Alla med 4x4 fordon oavsett märke är välkomna att delta. Dom som inte vill käka på McDonalds är välkomna till mig i korvkiosken för att äta korv till självkostnadspris fram till 18.30 sen stänger jag kiosken för att umgås : ) Vi får se om vi kan slå förra årets deltagare antal som var 29 st 4X4 bilar , varav dom flesta jeepar 5 st personbilar och två motorcyklar.Sammanlagt 54 personer fick jag det till. Sjukt trevligt och en super lyckad träff =)
Hoppas det dyker upp sjukt mycket folk.Jag kommer även att sätta upp anslag på mina korvkiosker så att det kan komma andra människor som vill titta och mingla och ställa frågor om dom vill.
Adressen är Farstaplan 33.och vi parkerar utanför Mc Donalds så att det kan handlas fika.
Varmt välkomna.
Hoppas det dyker upp sjukt mycket folk.Jag kommer även att sätta upp anslag på mina korvkiosker så att det kan komma andra människor som vill titta och mingla och ställa frågor om dom vill.
Adressen är Farstaplan 33.och vi parkerar utanför Mc Donalds så att det kan handlas fika.
Varmt välkomna.
Senast redigerad av korvgubben den sön jun 06, 2010 0:09, redigerad totalt 1 gånger.
XJ-88-Camo.Den blir aldrig klar!!!
www.4x4xtreme.se
www.4x4xtreme.se
Låter kul! Tyvärr har jag kört upp alla roliga fordon till vår nya gård i Ramnäs. Men jag har en TGB20 kvar, duger väl som fikabil annars åker jag med Göthis eller nån. Har du köpt en ZJ? Har du sett ljuset? Såg på fotona på 4x4xextreme, parkerad utanför Erik, va? Vad ska det bli för tok-bygge denna gång? Rockwellaxlar och 54"?
-Olof
-Olof
Beyond bolt-on. Beyond recond.
-
- Hemmastadd
Jag sålde den tyvärr !!!! Kör min gamla XJ med trasig bakaxel... skulle behöva lite uppgraderingsråd ifrån dig
så det vore skitkul om du/ni hade möjlighet att dyka upp. 

www.4x4xtreme.se
www.4x4xtreme.se
-
- 4x4xnerd
-
- Beroende
Kul. Är det bara juste väder dyker jag upp med Femman. Den behöver lite asfalt under hjulen, och jag behöver en god korv från kiosken.
Hälsar Micke Valp, fd. Chefredaktör på 4 Wheel Drive. Byggen: Beowulf & Portal-Femman – Bägge väggodkända.
En 6-hjuling står också i garaget - som byggprojekt.
Nytt hobbyfordon: Snow Trac ST4 -81.
Om man vill ha något gratis – vad är det då värt?
En 6-hjuling står också i garaget - som byggprojekt.
Nytt hobbyfordon: Snow Trac ST4 -81.
Om man vill ha något gratis – vad är det då värt?
Kommer säkerligen oxå...
Faan skulle va annat, gräsänkling och jobbar i krokarna..
Men bara med bruksbilen
Faan skulle va annat, gräsänkling och jobbar i krokarna..

Men bara med bruksbilen

Känner du alla till nu det skicka så. Le att fall alla i dig fick det men. Det skickade som jäveln den slå vilja att du kommer så baklänges meddelande detta läsa ska man att insett väl du när"
viewtopic.php?t=14499
viewtopic.php?t=14499
-
- Hemmastadd
Förra gången hade vi ju en hel månad på oss att planera in fikaträffen , och nu vart det bara två veckor varsel. Men det blir ju lite folk som kommer ifrån olika ställen , och har vi tur med vädret så blir det ju ännu bättre. 

www.4x4xtreme.se
www.4x4xtreme.se
-
- Hemmastadd
Skitkul att så många kunde komma med så kort varsel som två veckor....... 23 offroad fordon , tre Chevor , tre-fyra personbilar och en vespa !!!???
Mer bilder här ....http://galleri.4x4xtreme.se/#54.1"

Mer bilder här ....http://galleri.4x4xtreme.se/#54.1"
www.4x4xtreme.se
www.4x4xtreme.se
-
- 4x4xnerd
-
- Hemmastadd
Vad har vi sagt om att äta korvar på andra ställen en hos mig ....

www.4x4xtreme.se
www.4x4xtreme.se
-
- 4x4xnerd