Häggum 6-8 aug.....
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
-
- Hemmastadd
skämar du
Hej skämtar du att du inte hittar till Skövde å P4 - området, å va ska du med däck till eller varför ens titta om som jag förstår du inte har råd å vara med å köra. Dessutom som jag skrev, skulle kunna sälja däcken p.g.a att jag inte själv blir bra från en envis förkylning/influensa, då är inte däcken i Skövde utan hemma i mitt garage
Förlåt mig käre labbåsare, men du är välkommen hem till mig å kolla på däcken, jag är hes å kan inte prata men tror inte vi förstår varann ändå. Det finnes ju alltid teckenspråk att tillgå
Förlåt, förlåt min sarkasm men detta var bara lite roligt förlåt igen
Förlåt mig käre labbåsare, men du är välkommen hem till mig å kolla på däcken, jag är hes å kan inte prata men tror inte vi förstår varann ändå. Det finnes ju alltid teckenspråk att tillgå
Förlåt, förlåt min sarkasm men detta var bara lite roligt förlåt igen
Kör idag Pajero kort 3,5 L + att hustrun har en lång 3,5 L + en kort med canvastak för soliga dagar. I viloläge några styck Pajero:s för skrotning.
-
- Forumräv
har råd å köra men undrade vad de kosta å titta då bilen inte är så bra i offroad king cab är en a-traktor jag är 15 år
å så tycker ja de är roligiare å kolla om man inte har nån bil som är lite bätre i offroad
å ja hittar till skövde men inte p4 området !

Senast redigerad av Cheva_Power den tor aug 05, 2010 12:49, redigerad totalt 1 gånger.
cheva <3
-
- Forumräv
jaha de va deb vägen som hete falköpingsvägen då vet ja vart den liggerbeelzebubs skrev:Ursäkt men hallå, du hettar väll utanför labbås????
Hoppas verkligen att du hettar till Skövde!
Ungefär här brukar de ha insläppet för alla offroaders.
http://maps.google.com/maps?hl=sv&q=58. ... 90895&z=14
Det kommer att vara skyltat ifrån 26:an.
Dessa labbåsbor![]()

cheva <3
-
- Hemmastadd
- Kontakt:
Skiter sig stort med körning denna helgen , tappat komp i en cyl , vxlladan blir glödhet efter några mil , plus att det börjat vobbla så in i helvete vid 60km-tim .Tror kanske att bilen klarar resan dit och natten men sen skiter det nog sig kring lördag em och då har jag ju trots allt 12mil hem med . Ska köra 8mil på måndagen så den måste funka då- Finns dessutom en hel del el att fixa och knutkors och mycket mer , Hinner inte allt tlls i morgon kl 1700
// Mats //
Kan du inte sno en lastbil på jobbet???MarcusBlazer84 skrev:verka inte blir ngt för mej å kompisen, transporten till våra blazrar skeet sej tyvärr
De märker väl inte om det saknas en?
Toyota Landcruiser LJ70 -85
http://www.p-ivansson.pixbox.se
http://www.p-ivansson.pixbox.se
-
- Forumräv
-
- Forumräv
Hmm de va ju verkligeninte kul att höra jag tycker verkligen synd om dej sen hade ja ju sett fram emot att vi skulle slå Mads å kompani i dom härligt goa sliriga backarna på safarin på söndagenvirto skrev:Skiter sig stort med körning denna helgen , tappat komp i en cyl , vxlladan blir glödhet efter några mil , plus att det börjat vobbla så in i helvete vid 60km-tim .Tror kanske att bilen klarar resan dit och natten men sen skiter det nog sig kring lördag em och då har jag ju trots allt 12mil hem med . Ska köra 8mil på måndagen så den måste funka då- Finns dessutom en hel del el att fixa och knutkors och mycket mer , Hinner inte allt tlls i morgon kl 1700

Pajero shogun 3,5 -96 karosshöjd och snorkel fortfarande under modifiering 

-
- Forumräv
-
- Användare
Det blir inget för mig heller
Första provkörningen gjorde jag kl 2 i natt och då slirade lamellerna på bil#¤%&¤ plus att jag brände 2 st generatorer, dom blev helt plötsligt magnetiska??? då gav jag upp och åkte hem och begravde huvudet i kudden och tyckte synd om mig själv.

Aaa de går nog!
Jeep Cherokee 91
Suzuki Samurai såld
Jeep Cherokee 91
Suzuki Samurai såld
Suger ganska duktigt men vad f-n gör man när klockan går för fort ??!!?? Ska jobba lite imorgon med för att hålla tankarna borta från Häggumträffen . Det var jävligt kul förra året när Mads stod och gapade i backen !!!!!!!!!!!!!!Bork_Örjan skrev: Hmm de va ju verkligeninte kul att höra jag tycker verkligen synd om dej sen hade ja ju sett fram emot att vi skulle slå Mads å kompani i dom härligt goa sliriga backarna på safarin på söndagen

// Mats //
-
- Forumräv
Haha ja de var de verkligenvirto skrev:Suger ganska duktigt men vad f-n gör man när klockan går för fort ??!!?? Ska jobba lite imorgon med för att hålla tankarna borta från Häggumträffen . Det var jävligt kul förra året när Mads stod och gapade i backen !!!!!!!!!!!!!!Bork_Örjan skrev: Hmm de va ju verkligeninte kul att höra jag tycker verkligen synd om dej sen hade ja ju sett fram emot att vi skulle slå Mads å kompani i dom härligt goa sliriga backarna på safarin på söndagen![]()
![]()

Pajero shogun 3,5 -96 karosshöjd och snorkel fortfarande under modifiering