Terrängkörning i Gröndal, Eskilstuna lördag 11 september
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
-
- 4x4xnerd
Om ni inte kör så fort så hänger jag på med min 4-hjuling(Samurai).
Förslagsvis samling Statoil/McDonalds utefter E20 Strängnäs av-/påfart Biskopskvarn.
Gemensam avfärd därifrån 09:00.
Då kan vi samla upp alla Enköpingsbor, Stockholmare, Järnabor(Kjelle) och Östgötar(om de senare kör 55:an till Strängnäs) m fl för gemensam färd till Gröndal.
Enas vi om en gemensam kanal på komradioapparaterna så har vi 40 minuter på oss att gagga.
I Mälardalen brukar vi köra på kanal 19.

Förslagsvis samling Statoil/McDonalds utefter E20 Strängnäs av-/påfart Biskopskvarn.
Då kan vi samla upp alla Enköpingsbor, Stockholmare, Järnabor(Kjelle) och Östgötar(om de senare kör 55:an till Strängnäs) m fl för gemensam färd till Gröndal.
Enas vi om en gemensam kanal på komradioapparaterna så har vi 40 minuter på oss att gagga.

Hellre en Sukka i skogen än tio Jeepar på verkstad.
Låter som en kanon idé. Förutom att jag saknar komradio.Wältmeister skrev:Om ni inte kör så fort så hänger jag på med min 4-hjuling(Samurai).

SÅLD
Cherokee XJ -88 höjd 4 "
32" MAXXIS BUCKSHOT MUDDER
Cherokee XJ -88 höjd 4 "
32" MAXXIS BUCKSHOT MUDDER
-
- Hemmastadd
Jag och några till planerar att åka upp redan på fredagen och sova i tält och dricka en kall. Då vaknar man upp utvilad och "fräsch" lördagsmorgonen när det är körning.

XJ-88-Camo.Den blir aldrig klar!!!
www.4x4xtreme.se
www.4x4xtreme.se
I går eftermiddag var vi ute på träffområdet och förberedde lite slingor inför körningen den 11 sep.
Vi har kapat och breddat lite där det tidigare var för trångt och räknar med att ha två långa spår som leder runt hela området. Självklart är det öppet för i stort sett hur mycket friåkning som helst för "de som vill ta en egen väg i livet"
Lönen för mödan blev en kasse med kantareller
Många har hört av sig ang träffen och vi blir säkert över 30 bilar
Nu ska jag bara skruva dit en ny startmotor så är allt klart för action den 11:e!
Välkomna!!
Vi har kapat och breddat lite där det tidigare var för trångt och räknar med att ha två långa spår som leder runt hela området. Självklart är det öppet för i stort sett hur mycket friåkning som helst för "de som vill ta en egen väg i livet"
Lönen för mödan blev en kasse med kantareller

Många har hört av sig ang träffen och vi blir säkert över 30 bilar
Nu ska jag bara skruva dit en ny startmotor så är allt klart för action den 11:e!

Välkomna!!
Har lagt ner hobbyn tills vidare!