Jaha... det va det Monster Jam
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
Jaha... det va det Monster Jam
Monster jam i Globen...
Jojo.. det e en skitliten arena..
Så man får inte riktigt se vad bilarna kan.
Gravedigger van alla heaten under kvällsföreställningen och enligt speakern så hadde han vunnit alla under eftermiddagsshowen.
Flogård har visst skaffat en bil till "Den galna tjuren" han hittade allt fäste i Donutmomentet och drattade omkull. Och kunde visst inte köra Frestylen.
Thor hadde även bra grep ochfick inte till det med Donutsen.
Iron man satsade rejält ich avslutade sin frestyle med en "karlson på taket"
[img=http://forumbilder.se/thumbs/941320101009068059.jpg]
Jojo.. det e en skitliten arena..
Så man får inte riktigt se vad bilarna kan.
Gravedigger van alla heaten under kvällsföreställningen och enligt speakern så hadde han vunnit alla under eftermiddagsshowen.
Flogård har visst skaffat en bil till "Den galna tjuren" han hittade allt fäste i Donutmomentet och drattade omkull. Och kunde visst inte köra Frestylen.
Thor hadde även bra grep ochfick inte till det med Donutsen.
Iron man satsade rejält ich avslutade sin frestyle med en "karlson på taket"
[img=http://forumbilder.se/thumbs/941320101009068059.jpg]
Känner du alla till nu det skicka så. Le att fall alla i dig fick det men. Det skickade som jäveln den slå vilja att du kommer så baklänges meddelande detta läsa ska man att insett väl du när"
viewtopic.php?t=14499
viewtopic.php?t=14499
Det var nog tyskarna som reser runt med såntvuze4swe skrev:HAHA kommer ihåg när dom skulle ha monsterjam på vedebyskolans fotbollsplan för några månader sen.en grusplan ca 40x100m. de va inte mkt o ha....

Känner du alla till nu det skicka så. Le att fall alla i dig fick det men. Det skickade som jäveln den slå vilja att du kommer så baklänges meddelande detta läsa ska man att insett väl du när"
viewtopic.php?t=14499
viewtopic.php?t=14499
OBELIX skrev:Mats tänker nog på Hell Drivers som åker runt och turnerar på olika platser i landet. dom har några mer eller mindre seriöst ombyggda bilar med stora hjuls som dom klättrar över några gamla bilvrak med.
SKREV OBELIX

viewtopic.php?t=14499
viewtopic.php?t=14499
Var också och kikade på Monster Jam, var helt inställd på att det inte skulle bli så spektakulärt p.g.a. att det är så liten arena men det var ju alla gånger värt inträdespriset iaf 
Sen känns det som att det var ren utklassning av gravedigger, både körning och showmässigt, han kunde ju iaf konsten att underhålla lite..
Jag var också och såg "monstertruck show" av ett gäng tyskar eller polacker eller vad dom var, har för mig det hette något i stil med "Aris Klaas" eller liknande, dom åkte runt i 45 minuter på 2 hjul med gamla skrotbilar sen hade dom nån "monstertruck" med mer eller mindre stum fjädring som var och knuffade lite på nån skrotbil.. det var nog bland det sämsta jag varit på tror jag..

Sen känns det som att det var ren utklassning av gravedigger, både körning och showmässigt, han kunde ju iaf konsten att underhålla lite..
Jag var också och såg "monstertruck show" av ett gäng tyskar eller polacker eller vad dom var, har för mig det hette något i stil med "Aris Klaas" eller liknande, dom åkte runt i 45 minuter på 2 hjul med gamla skrotbilar sen hade dom nån "monstertruck" med mer eller mindre stum fjädring som var och knuffade lite på nån skrotbil.. det var nog bland det sämsta jag varit på tror jag..