Jasså jobbar du också därvolvojonas skrev:jaså det var du som var förbi på jobbet.
hade varit kul att säga hej

Edit: Fast motorn ligger ju kvar ute i förrådet så jag måste ju ner snart igen. Bra att man vet det till den gången i alla fall.

Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
Jasså jobbar du också därvolvojonas skrev:jaså det var du som var förbi på jobbet.
hade varit kul att säga hej
Billiga kvinnor och öl, sånt sysslar inte jag med.Joel_Vbg skrev:Var kul att se lite bilder! Nu får du fan börja snåla, slut på öl och billiga kvinnor och lägg pengarna på motorn så vi får se lite rökpelare snart...![]()
Aha! Precis som jag då, kanske därför vi båda är singlar och aldrig dricker?JohnE skrev:Billiga kvinnor och öl, sånt sysslar inte jag med.![]()
Dyra flickor o drinkar skareva annars kan de kvitta
Bulta på Frontera!!!JohnE skrev:...jag kom över en uppsättning fälgar billigt.
Hur tror ni Pajeron skulle se ut med Kumho KL71 i dimension 37 x 13.5 på 22" fälgar?![]()
=D=DJohnE skrev:Hahaha, jag byter mot PPF M5'an alla dar i veckan, bara säga till så får du hämta Pajjen!Oliver Mudfucker skrev:Jag vill ha en såndär Pajero! du kan få PPF edition m5an om jag får den =) haha![]()
Haha, då ska du få åka med den i sommar då. SC6265 Billet borde säga dig en och annan sak om du hänger på PPF.Oliver Mudfucker skrev:=D=DJohnE skrev:Hahaha, jag byter mot PPF M5'an alla dar i veckan, bara säga till så får du hämta Pajjen!Oliver Mudfucker skrev:Jag vill ha en såndär Pajero! du kan få PPF edition m5an om jag får den =) haha![]()
Missade en pajero på blocket... skattad bes v6an långa modellen 2 mil ifrån mig! 12lax
Man blir satans sugen på pajero när man kollar på din värsting.