isuzu trooper DLX -87 R.I.P
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
isuzu trooper DLX -87 R.I.P
hej
länkar lite bilder på min isuzu trooper DLX turbodiesel.
brann upp för 2 veckor sen pga av något elfel.
de enda som inte blev skadat va fälgarna och frihjulsnaven....
har sett 2st likadana i verkligheten och en av dom åkte förbi utanför huset samma dag som bilen brann upp.
http://fourbyfour.blogg.se/
länkar lite bilder på min isuzu trooper DLX turbodiesel.
brann upp för 2 veckor sen pga av något elfel.
de enda som inte blev skadat va fälgarna och frihjulsnaven....
har sett 2st likadana i verkligheten och en av dom åkte förbi utanför huset samma dag som bilen brann upp.
http://fourbyfour.blogg.se/
Det e sällan sådant e kul.
Tur att det upptäcktes innan mer brann.
Känner du alla till nu det skicka så. Le att fall alla i dig fick det men. Det skickade som jäveln den slå vilja att du kommer så baklänges meddelande detta läsa ska man att insett väl du när"
viewtopic.php?t=14499
viewtopic.php?t=14499
ne speciellt när de va den enda av mina bilar jag tyckte om. 740in som står ijämte blev brandskadad också så den blir förmodligen skrotad om jag får tillräkligt från försäkringen. isuzun hade ingen försäkring eftersom jag aldrig haft den påställd så gäller inte garage försäkringenniva_mats skrev:Det e sällan sådant e kul.

Detdär med att brandkåren åker fel har jag varit med om oxå. Var 15 och pappa var i garaget och svetsade nya skärmkanter på en 740 och han gick in för lite kaffe, när han kommer ut så är garaget svart och han börjar ana oråd. Precis när han börja gå mot garaget ( ca 10m) så smäller gastuben till svetsen, tryckvågen är så stor att alla fönster och båda portarna blåser ut. Fort som fan in och ringer brandkåren och vi väntar 30-40 min innan de dyker upp och då har garaget redan blivit överhäng OCH rasat ihop.
Det sjuka i kråksången är att brandstationen bara ligger 7-10min bort med bil :S
Det sjuka i kråksången är att brandstationen bara ligger 7-10min bort med bil :S
*SÅLD* suzuki med tgb 20 portaler, B23E, spiraler runt om och stora däck
*SÅLD*
Just nu har jag ingen jeep och satsar på crosskariären men dyker rätt leksak upp blir det comeback inom offroaden

Just nu har jag ingen jeep och satsar på crosskariären men dyker rätt leksak upp blir det comeback inom offroaden

-
- Användare
Mkt tråkigt inte många kvar som sagt.
Såg fin ut också. Är det manuella nav på den kan du sälja dessa iallfall och gärna till mig =)
Trooper 1989 Lång 2,6
31"
31"
de är tråkigt när sånt händer! men om dom hade kommit direkt så hade bilen bara varit och skrota ändå. de hade funnits mer delar att sälja men jag hade nog inte kunnat fixa den.skogsvild skrev:Detdär med att brandkåren åker fel har jag varit med om oxå. Var 15 och pappa var i garaget och svetsade nya skärmkanter på en 740 och han gick in för lite kaffe, när han kommer ut så är garaget svart och han börjar ana oråd. Precis när han börja gå mot garaget ( ca 10m) så smäller gastuben till svetsen, tryckvågen är så stor att alla fönster och båda portarna blåser ut. Fort som fan in och ringer brandkåren och vi väntar 30-40 min innan de dyker upp och då har garaget redan blivit överhäng OCH rasat ihop.