Träff i norrbotten 2011?
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
Träff i norrbotten 2011?
Hejsan!
Har nu sökt runt både på ena och andra stället men utan resultat.
Ber om ursäkt ifall frågan är ställd i onödan pga min ovetskap som nybörjare.
Vars hittar jag närmsta träff(både sett i datum och avstånd) för lite offroad körning?
Har precis skaffat mig bil och hunnit upptäcka hur roligt det kan vara men skulle såklart hemskt gärna vela köra med likasinnade såfort som möjligt.
Borde väl finnas fler i närheten av mig(Boden) som också är intresserade av en träffdag även under vintern?
Vars hittar jag närmsta träff(både sett i datum och avstånd) för lite offroad körning?
Har precis skaffat mig bil och hunnit upptäcka hur roligt det kan vara men skulle såklart hemskt gärna vela köra med likasinnade såfort som möjligt.
Borde väl finnas fler i närheten av mig(Boden) som också är intresserade av en träffdag även under vintern?
You never run out of things that can go wrong.
JEEP Grand Cherokee Limited 4.0 -96 4" Rough Country och 32" Cooper
JEEP Grand Cherokee Limited 4.0 -96 4" Rough Country och 32" Cooper
Hejsan och välkommen hit! 
Jodu nog borde det finnas fler offroaders i Boden, om du t.ex söker på youtube "offroad Boden" så finns det en (ursäkta språket) jävla massa filmer när folk åker där, och kan bara säga det själv att det är synd att man själv inte bor där, för det finaste och roligaste är ju myyyyyr : D

Mvh Jeppe

Jodu nog borde det finnas fler offroaders i Boden, om du t.ex söker på youtube "offroad Boden" så finns det en (ursäkta språket) jävla massa filmer när folk åker där, och kan bara säga det själv att det är synd att man själv inte bor där, för det finaste och roligaste är ju myyyyyr : D

Mvh Jeppe

Mvh Jesper!
ja som jag har fattat det så händer det inte mycket i Ume sen det blev stopp å köra på övningsområdet. Det är som för alla andra å hitta någonstans där vi får köra tyvärr är det väldigt svårt med det, i alla fall den här delen av landet.
Det ska tydligen vara stopp med att köra både i Sollefteå och Arvidsjaur med...
Det ska tydligen vara stopp med att köra både i Sollefteå och Arvidsjaur med...

Re: Träff i norrbotten 2011?
Hojta till bara så far vi,,,, Björn e säkert PÅ..Skrotiz skrev:Hejsan!
Mina bilar och projekt: http://www.garaget.org/Rovers" onclick="window.open(this.href);return false;
Nu med Cherokee
Nu med Cherokee