Någon som vet vad et kostar att ta hem grejor från USA?
Tack på förhand.
Import???
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
Re: Import???
Ur minnet... 15 dollar för ett kuvert, 70-80 dollar för en låda typ 10 kg 3-400 dollar för en pall med flygfrakt brukar jag ge då är det DHL, jag har ett bra avtal men det brukar offraodfirmorna också ha. Sen tillkommer tull och moms i Sverige.XtreemeNo1 skrev:Någon som vet vad et kostar att ta hem grejor från USA?
Tack på förhand.
Till Jeep har jag handlat från Qudratec, kommer inte ihåg nu vad frakten gick på men det var inte dyrt.
TEAM HORRED CUSTOMS
-
- Användare
Höjningssats tjänade jag 30% på mot Sverige om jag minns rätt. Däck och bumper vågar jag inte svara på, har inte tagit så stora saker från USA. Fälgar borde gå bra.XtreemeNo1 skrev:Ok, du som verkar ha handlat hem lite, tjänar man på att ta hem grejor eller det är jämnt upp?
Funderar på höjningssats däck o fälg, bumpers mm.
Däck brukar gå bra att hitta billigt i England om du inte ska ha jättestora >37" och frakten är billig, inget strul med tull och moms.
Det finns säkert någon annan här som köpt större saker. Om du inte har bråttom blir det ju mkt. billigare att dela på en container, finns företag som ordnar sånt också.
TEAM HORRED CUSTOMS
-
- Användare
oxyjohan skrev:Höjningssats tjänade jag 30% på mot Sverige om jag minns rätt. Däck och bumper vågar jag inte svara på, har inte tagit så stora saker från USA. Fälgar borde gå bra.XtreemeNo1 skrev:Ok, du som verkar ha handlat hem lite, tjänar man på att ta hem grejor eller det är jämnt upp?
Funderar på höjningssats däck o fälg, bumpers mm.
Däck brukar gå bra att hitta billigt i England om du inte ska ha jättestora >37" och frakten är billig, inget strul med tull och moms.
Det finns säkert någon annan här som köpt större saker. Om du inte har bråttom blir det ju mkt. billigare att dela på en container, finns företag som ordnar sånt också.
låter lovande, ska bara bli färdig med renoveringen här hemma sen e det cherokeen som gäller.