min egentillverkade sandrail/buggy
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
Jag är jäkligt imponerad av ditt bygge och dina handlag med materialen.. Strongt jobbat!!!
Vill du köra sand så finns ju Mellbystrand, förvisso är det förbjudet att köra i dynerna precis som Lökken men jag tror inte där är fartbegränsning... men jag kör ju där dagligen så jag tänker inte på det
Vill du köra sand så finns ju Mellbystrand, förvisso är det förbjudet att köra i dynerna precis som Lökken men jag tror inte där är fartbegränsning... men jag kör ju där dagligen så jag tänker inte på det

Willys CJ2A med rattväxel, Willys CJ3B
Kört 4x4 sedan 82, älskat 4x4 sedan 1971 då jag åkte CJ3A första gången.
Kört 4x4 sedan 82, älskat 4x4 sedan 1971 då jag åkte CJ3A första gången.
Är väl inga problem att köra på Lökken
Bara man inte gör det under badsäsongen, och att man inte kör för länge på samma ställe.
Har varit och åkt MC flera gånger där, startar man i ena änden och kör åt samma håll hela tiden så drar man inte på sig onödigt uppmärksamhet heller.
Bara man inte gör det under badsäsongen, och att man inte kör för länge på samma ställe.
Har varit och åkt MC flera gånger där, startar man i ena änden och kör åt samma håll hela tiden så drar man inte på sig onödigt uppmärksamhet heller.
Har en liten dipp i offroad intresset just nu, bilen är såld och besöken här ganska sporadiska.
Behöver ni så tag i mig så nås jag på per@fotat.nu och/eller 0709-863982
Behöver ni så tag i mig så nås jag på per@fotat.nu och/eller 0709-863982