USA-bils skrot ?
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
USA-bils skrot ?
Nån som vet nå företag som har beg bildelar till USA bilar ? Har sökt på forumet å blocket efter grejer å nytt är lite för dyrt.
-
- Veteran
- Kontakt:
Känner du alla till nu det skicka så. Le att fall alla i dig fick det men. Det skickade som jäveln den slå vilja att du kommer så baklänges meddelande detta läsa ska man att insett väl du när"
viewtopic.php?t=14499
viewtopic.php?t=14499
När jag har letat delar på typ laga.se så verkar det som om att granaths(eller nåt i den stilen) i jönköping har massor av grejer!
Cheva s10 blazer -95, höjd några tum, rensad invändigt, hemmabyggd breddad/höjd framvagn, 31" sulor
Cheva s10 -96, 2wd, luftfjädrad *Sommarbrukis*
Höjdskillnad på ca halvmetern på bilarna
Cheva s10 -96, 2wd, luftfjädrad *Sommarbrukis*
Höjdskillnad på ca halvmetern på bilarna

vad är det du behöver då?
Chevy Blazer -88. 350-th700-np203/205. D60+14BFF. 42" Super Swamper TSL.
GMC Suburban 2500 -95. 6,5TD-4L80e-np241. Ifs-14BFF.
Opel Kadett GSI 16v -89.
Fullsize Offroaders
GMC Suburban 2500 -95. 6,5TD-4L80e-np241. Ifs-14BFF.
Opel Kadett GSI 16v -89.
Fullsize Offroaders
Det är samma dörrar 73-88 (eller 91 för suburban/blazer). Det du har tror jag kallas "truckerspeglar" och satt förmodligen inte där orginal. Skulle tro att det är enklare att köpa en nyare dörr och eftermontera spegeln än att hitta en dörr med likadan spegel.
Främre kardan kan dock vara lurigare att få tag i tror jag. Vad är det för fel på den du har?
Främre kardan kan dock vara lurigare att få tag i tror jag. Vad är det för fel på den du har?
Chevrolet Suburban 6,2D 4WD K10 -74 Hydractive 3
Yamaha DT50MX -?
Yamaha DT50MX -?
Inte helt sant. Helcabbens dörrar lär ju inte fungera så bra utan rutramen.brt666 skrev:Det är samma dörrar 73-88 (eller 91 för suburban/blazer). Det du har tror jag kallas "truckerspeglar" och satt förmodligen inte där orginal. Skulle tro att det är enklare att köpa en nyare dörr och eftermontera spegeln än att hitta en dörr med likadan spegel.
Jag har en främre kardan liggandes men känns dumt att sälja bort bra-att-ha-grejor

Edit: Kom på att vi kanske inte ens pratar Blazer/sub? Aja..