Kontakt med "JohnE" i Västerås...!!!

Behöver du transporthjälp, mekhjälp eller står du strandad någonstanns så är detta delen för dig.

Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk

våfflan
Användare

Kontakt med "JohnE" i Västerås...!!!

Inlägg av våfflan » lör okt 08, 2011 19:41

Tjena. Önskar kontakt med "JohnE" i Västerås. Har via en av hans annonser kontaktas om några däck. Ska åka till honom imorgon söndag 9/10 men vet inte var eller tid! Någon som känner honom eller om något hänt, eftersom jag inte fått något svar ännu ang tid o plats. Således Västeråsare och andra bekantas bekanta : Hur får jag kontakt med JohnE? JohnE PM mig med tid o plats. Jag ska liksom komma imorgon söndag... Tacksam för hjälp, mvh Våfflan i Södertälje

JohnE
Beroende

Re: Kontakt med "JohnE" i Västerås...!!!

Inlägg av JohnE » sön okt 09, 2011 10:41

våfflan skrev:Tjena. Önskar kontakt med "JohnE" i Västerås. Har via en av hans annonser kontaktas om några däck. Ska åka till honom imorgon söndag 9/10 men vet inte var eller tid! Någon som känner honom eller om något hänt, eftersom jag inte fått något svar ännu ang tid o plats. Således Västeråsare och andra bekantas bekanta : Hur får jag kontakt med JohnE? JohnE PM mig med tid o plats. Jag ska liksom komma imorgon söndag... Tacksam för hjälp, mvh Våfflan i Södertälje
Haha. Jag skyller på :partay: Tack för trevlig samtal, vi ses i veckan.

Skriv svar