Sdkfz251 skrev:Jag råkade ut för precis samma svindel för några år sedan. Jag blev uppringd och de sa också att de skulle spela in i utbildningssyfte och de frågade upprepade gånger om jag ville byta till deras företag, jag sa "Nej" varje gång och sa att jag vill se kontraktet i handen först, därefter avslutades samtalet. Dagarna därefter stack jag och fd sambon till fjällen för lite fjällvandring och när vi kom hem så låg en faktura från det där telekomföretaget. Jag började kolla lite och då hade detta jävla företag avslutat mitt abonnemang på Telia och knutit mig som kund hos dom. Jag blev fly förbannad och ringde upp men det var såklart ingen som kunde svara och det var bara svammel. Jag gick in på Teliabutiken nere på Väla i Helsingborg och frågade varför de avslutat mitt abonnemang på order från en konkurrent... "-Flytta omedelbart tillbaka abonnemanget!" vilket de gjorde direkt.
Telefonförsäljare är fnask och skitfolk som jag anser vara möglet i avregleringens förlovade land.
Telefonnätet ska styras av staten, Telia ska omedelbart återta namnet Televerket... alla dj*vla mobiltelefjollor till företag ska skickas på porten... All kommunikation ska ske på tråd enligt Arméns sambandsreglemente!!!
Det är för mycket "tjolabyte-hejsanhoppsan-trams" i dagens samhälle... Woddla hit och dit, twittra, blogga, Ipod och smartphone... *suck* det är som om folk anser det vara någon gud!
Kände för att kräka av mig lite ang dessa jäkla mobiltelefoner och dess helgonförklaring.
Slut!
Frågor?
Repetera!
Verkställ!
Jag kunde fan inte ha sagt det bättre själv.
I vanliga fall brukar jag gå omvägar när dom står i affären och lurar folk,men nästa gång jag ser dom ska jag ställa till rabalder.
Ha det gott/anders