


http://www.blocket.se/uppsala/NISSAN_KI ... m?ca=9&w=2
"sälja nu min nissan king besiktad , nya sommar och vinter däck , röst free, fungera brå, cd,m+k.
ring mer inf eller maila. "
/R
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
ja röst fri bil skulle vara underbart i många lägenWild_Devil skrev:Perfekt bil då man skall ha tanten med sig i bilen,då blir det tyst och lugnt...![]()
![]()
![]()
http://www.blocket.se/uppsala/NISSAN_KI ... m?ca=9&w=2
"sälja nu min nissan king besiktad , nya sommar och vinter däck , röst free, fungera brå, cd,m+k.
ring mer inf eller maila. "
/R
en litem önskan i denna tråd
GSImannen skrev:http://www.blocket.se/vasterbotten/Erbj ... ca=1_6&w=2
Erbjudande:Köp en Citroen Xantia, släp ingår -97
Pris: 5 000:- Modellår: 1997, info Växellåda: Manuell Plats: Sorsele
Miltal: 30 000 - 34 999 Tillverkningsår: 1997 Bränsle: Diesel
Säljer nu den här p.g.a den krävande startprocedur som äger rum varenda morgon.
Lasbilsreggad, besiktad och i trafik tills nyår. Dagen börjar med att man pumpar ca 35 pump under huven på båtblåsan tills det börjar rinna diesel från lucas-pumpen. (en dieselpump med otroligt fina vitsord) hoppa in och börja köra, på startmotorn alltså, om strömmen räcker till att glödga en par gånger så är den igång. Jag blev ivrig och bytte ut sex st o-ringar och då började den starta utan problem, I 3 dagar! Den började därimot låta som något kattdjur i djungelboken (läs grroarr) första sekunderna tills man gasat fullgas ett par gånger sedan är han helt normal.
Startmotorn har jobbat dubbla skift(vilket märks) och nu har väl dom felaktiga o-ringarna gått sönder igen så mörka moln tornar upp på himlen. Nytt luftfilter, dock är hela luftburken nu mer borttagen för att få rum med ännu större batteri. Dubbfria Sov däck, dock pyspunka och cordbrott på flera, löstagbart drag som sitter halvlöst jämt, soltorkad multifunktionsratt till orginalbandspelarn som dessvärre är kodlåst och inte går att starta något mer, motorn går varm på sommarn och kall på vintern, bromsskivor bak är som Olw chips alltså lövtunna, abs lampan är övertejpad (den bländade så). Rost? -Javisst men bara på halva bilen.
I övrigt är bilen skön att köra och går som ett skott, fjädringen är bra på dåliga vägar som det finns gott om här i Norrland.
Bogserlina, startkablar och startgas ingår (använd alla samtidigt), därimot ingår inte extraljusen men vid snabb affär ingår en smidig men obes-släpvagn med tipp.
Erbjudandet går inte att kombinera med prutning men jag är öppen för bytesförslag på andra lastbilsreggade dieslar ,(dock inget från frankrike jag tål knappt ens se Eiffeltornet på bild längre) ring,maila,skicka flaskpost eller sänd röksignaler.
Extrauppgifter från CARFAX
Märke: Citroën Biltyp: - Hästkrafter: 108 Hk
Modell: Xantia Färg: Röd Motorstorlek: 2088 cc
I trafik: 1996-11-04 Drivhjul: Framhjulsdriven CO2-utsläpp: 184 g/km
GSImannen skrev:http://www.blocket.se/vasterbotten/Erbj ... ca=1_6&w=2
Erbjudande:Köp en Citroen Xantia, släp ingår -97
Pris: 5 000:- Modellår: 1997, info Växellåda: Manuell Plats: Sorsele
Miltal: 30 000 - 34 999 Tillverkningsår: 1997 Bränsle: Diesel
Säljer nu den här p.g.a den krävande startprocedur som äger rum varenda morgon.
Lasbilsreggad, besiktad och i trafik tills nyår. Dagen börjar med att man pumpar ca 35 pump under huven på båtblåsan tills det börjar rinna diesel från lucas-pumpen. (en dieselpump med otroligt fina vitsord) hoppa in och börja köra, på startmotorn alltså, om strömmen räcker till att glödga en par gånger så är den igång. Jag blev ivrig och bytte ut sex st o-ringar och då började den starta utan problem, I 3 dagar! Den började därimot låta som något kattdjur i djungelboken (läs grroarr) första sekunderna tills man gasat fullgas ett par gånger sedan är han helt normal.
Startmotorn har jobbat dubbla skift(vilket märks) och nu har väl dom felaktiga o-ringarna gått sönder igen så mörka moln tornar upp på himlen. Nytt luftfilter, dock är hela luftburken nu mer borttagen för att få rum med ännu större batteri. Dubbfria Sov däck, dock pyspunka och cordbrott på flera, löstagbart drag som sitter halvlöst jämt, soltorkad multifunktionsratt till orginalbandspelarn som dessvärre är kodlåst och inte går att starta något mer, motorn går varm på sommarn och kall på vintern, bromsskivor bak är som Olw chips alltså lövtunna, abs lampan är övertejpad (den bländade så). Rost? -Javisst men bara på halva bilen.
I övrigt är bilen skön att köra och går som ett skott, fjädringen är bra på dåliga vägar som det finns gott om här i Norrland.
Bogserlina, startkablar och startgas ingår (använd alla samtidigt), därimot ingår inte extraljusen men vid snabb affär ingår en smidig men obes-släpvagn med tipp.
Erbjudandet går inte att kombinera med prutning men jag är öppen för bytesförslag på andra lastbilsreggade dieslar ,(dock inget från frankrike jag tål knappt ens se Eiffeltornet på bild längre) ring,maila,skicka flaskpost eller sänd röksignaler.
Extrauppgifter från CARFAX
Märke: Citroën Biltyp: - Hästkrafter: 108 Hk
Modell: Xantia Färg: Röd Motorstorlek: 2088 cc
I trafik: 1996-11-04 Drivhjul: Framhjulsdriven CO2-utsläpp: 184 g/km
tänk då vad de kostar om man skall ha super swampers eller thompsons.. om Maxxis däcken gått upp ett par tusen till att komma i prisklass med ovannämda så vill jag inte veta priset på ovan..Roger Patrol skrev:vilka satans priser
Det var INTE Valpen jag åsyftade!OBELIX skrev:Nej du Wältmeister, valpen har startknapp- och den sitter till höger om ratten- strax under tändningsnyckelen.
SKREV OBELIX
Helt underbar!!!Roger Patrol skrev:GSImannen skrev:http://www.blocket.se/vasterbotten/Erbj ... ca=1_6&w=2
Erbjudande:Köp en Citroen Xantia, släp ingår -97
Pris: 5 000:- Modellår: 1997, info Växellåda: Manuell Plats: Sorsele
Miltal: 30 000 - 34 999 Tillverkningsår: 1997 Bränsle: Diesel
Säljer nu den här p.g.a den krävande startprocedur som äger rum varenda morgon.
Lasbilsreggad, besiktad och i trafik tills nyår. Dagen börjar med att man pumpar ca 35 pump under huven på båtblåsan tills det börjar rinna diesel från lucas-pumpen. (en dieselpump med otroligt fina vitsord) hoppa in och börja köra, på startmotorn alltså, om strömmen räcker till att glödga en par gånger så är den igång. Jag blev ivrig och bytte ut sex st o-ringar och då började den starta utan problem, I 3 dagar! Den började därimot låta som något kattdjur i djungelboken (läs grroarr) första sekunderna tills man gasat fullgas ett par gånger sedan är han helt normal.
Startmotorn har jobbat dubbla skift(vilket märks) och nu har väl dom felaktiga o-ringarna gått sönder igen så mörka moln tornar upp på himlen. Nytt luftfilter, dock är hela luftburken nu mer borttagen för att få rum med ännu större batteri. Dubbfria Sov däck, dock pyspunka och cordbrott på flera, löstagbart drag som sitter halvlöst jämt, soltorkad multifunktionsratt till orginalbandspelarn som dessvärre är kodlåst och inte går att starta något mer, motorn går varm på sommarn och kall på vintern, bromsskivor bak är som Olw chips alltså lövtunna, abs lampan är övertejpad (den bländade så). Rost? -Javisst men bara på halva bilen.
I övrigt är bilen skön att köra och går som ett skott, fjädringen är bra på dåliga vägar som det finns gott om här i Norrland.
Bogserlina, startkablar och startgas ingår (använd alla samtidigt), därimot ingår inte extraljusen men vid snabb affär ingår en smidig men obes-släpvagn med tipp.
Erbjudandet går inte att kombinera med prutning men jag är öppen för bytesförslag på andra lastbilsreggade dieslar ,(dock inget från frankrike jag tål knappt ens se Eiffeltornet på bild längre) ring,maila,skicka flaskpost eller sänd röksignaler.
Extrauppgifter från CARFAX
Märke: Citroën Biltyp: - Hästkrafter: 108 Hk
Modell: Xantia Färg: Röd Motorstorlek: 2088 cc
I trafik: 1996-11-04 Drivhjul: Framhjulsdriven CO2-utsläpp: 184 g/kmha ha en av dom bätttre