Har hänt en del sen sist, har flyttat upp extraljusena på taket och passade även på att sätta dit hela lysen, kändes inte som någon ide att flytta upp dom andra trasiga.... Beställde även en 2 växlad vinsch av Borkjonas här på forumet

Och har även hunnit montera den i fronten på bilen. Har dock inte hunnit prova den mer än att jag drog upp en cheva van ur diket och det var då inga problem, men ska väl pröva mer när jag fått fart på bilen
Lådan rasade för några veckor sen och har först nu haft tid att plocka ner lådan och konstaterat att det var alldeles för mycket järnskrot i tråget på den men annan låda är på gång hoppas jag

Har även beställt ett renoverings kit till 700 lådan jag har men de kommer ta ett tag för mig att fixa den
Här kommer lite dåliga bilder med mobilen men ska nog skaffa mig en riktig kamera istället och ska försöka ta mer bilder i framtiden
Tog ned lådan på 2 kvällar första kvällen tog jag ner fördelningslådan och lossade lite div ateraljer.
Nästa kväll vart de bultarna i sprängkåpan och balken sen bara ner med lådan.
Har även lite funderingar på att göra om bågen fram nu i och med att jag fick kapa bort rören emellan men behöver nog få lite inspiration till det
just ja... var igår kväll och hämtade mig en gm 14bff axel från en k20 pickis så nu har jag bägge axlarna