Råd om verkstadskostnader
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
Re: Råd om verkstadskostnader
Troligtvis inte startmotorn då den har gått igång ett par gånger med nyckeln (dock efter att ha rullstartat & motorn blivit varm). Så kan vara elektriskt problem. Ska undersökas vidare men har inte direkt blivit enklare då man inte vet vad det är som spökar med den... kan bli dyrt med att bara hitta sig fram till orsaken om det ens går. Men jag hoppas! Tack igen för alla svar!
går den i gång när du rullar är det ju antingen strömtillförseln till startmotorn eller startmotorn.
-
- Guru
är alla kontaktytor vid kabelanslutningarna vid starten å batteriet rengjorda?
finns lite film på youtub http://www.youtube.com/user/rogeratf?feature=watch" onclick="window.open(this.href);return false;
Patrolen
viewtopic.php?f=15&t=20630&hilit=patrol+igen" onclick="window.open(this.href);return false;
Patrolen
viewtopic.php?f=15&t=20630&hilit=patrol+igen" onclick="window.open(this.href);return false;
Trooper98 skrev:Troligtvis inte startmotorn då den har gått igång ett par gånger med nyckeln (dock efter att ha rullstartat & motorn blivit varm). Så kan vara elektriskt problem. Ska undersökas vidare men har inte direkt blivit enklare då man inte vet vad det är som spökar med den... kan bli dyrt med att bara hitta sig fram till orsaken om det ens går. Men jag hoppas! Tack igen för alla svar!
Klickar det var gång du vrider på nyckeln? Och hoppar den igång när du knackar på starten?
Jag skulle i så fall gissa på att kontaktorn i starten har/håller på att brinna upp.
Känner du alla till nu det skicka så. Le att fall alla i dig fick det men. Det skickade som jäveln den slå vilja att du kommer så baklänges meddelande detta läsa ska man att insett väl du när"
viewtopic.php?t=14499
viewtopic.php?t=14499
-
- Användare