hilux 98
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
hilux 98
tja jag har en hilux dubbelhyttare från 98. jag har en bekant som va över till amerikat och köpte ett 4" höjnings kit till ifs hilux. men det skulle passa 86-96 stod det i beskrivningarna stod de. så jag undrar skulle det passa på min? har sökt här på forumet och runt på nätet lite men hittar inget om de. mvh rickard
märks inte de?
Re: hilux 98
kricken skrev:tja jag har en hilux dubbelhyttare från 98. jag har en bekant som va över till amerikat och köpte ett 4" höjnings kit till ifs hilux. men det skulle passa 86-96 stod det i beskrivningarna stod de. så jag undrar skulle det passa på min? har sökt här på forumet och runt på nätet lite men hittar inget om de. mvh rickard
nej
men vad är det som skiljer dom då? dom är ju väldigt lika under till det jag har sett iaf.Voltaren skrev:kricken skrev:tja jag har en hilux dubbelhyttare från 98. jag har en bekant som va över till amerikat och köpte ett 4" höjnings kit till ifs hilux. men det skulle passa 86-96 stod det i beskrivningarna stod de. så jag undrar skulle det passa på min? har sökt här på forumet och runt på nätet lite men hittar inget om de. mvh rickard
nej
märks inte de?
Utsendet stämmer men ingenting mer allt skiljer i övrigtkricken skrev:men vad är det som skiljer dom då? dom är ju väldigt lika under till det jag har sett iaf.Voltaren skrev:kricken skrev:tja jag har en hilux dubbelhyttare från 98. jag har en bekant som va över till amerikat och köpte ett 4" höjnings kit till ifs hilux. men det skulle passa 86-96 stod det i beskrivningarna stod de. så jag undrar skulle det passa på min? har sökt här på forumet och runt på nätet lite men hittar inget om de. mvh rickard
nej
-
- Användare
Tjenare, Din bekante e inte sugen på att sälja sitt höjningskit??kricken skrev:tja jag har en hilux dubbelhyttare från 98. jag har en bekant som va över till amerikat och köpte ett 4" höjnings kit till ifs hilux. men det skulle passa 86-96 stod det i beskrivningarna stod de. så jag undrar skulle det passa på min? har sökt här på forumet och runt på nätet lite men hittar inget om de. mvh rickard