Var hitta skärmbreddare!!
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
-
- Användare
Var hitta skärmbreddare!!
En fråga??
Finns det att få tag på såna där FETARE skärmbreddare till Hilux/Taro-90 här i Sverige!!
Inte den vanliga skärmbreddaren,dom har jag redan!!
Tacksam för svar!!!!
Finns det att få tag på såna där FETARE skärmbreddare till Hilux/Taro-90 här i Sverige!!
Inte den vanliga skärmbreddaren,dom har jag redan!!
Tacksam för svar!!!!
-
- Hemmastadd
såg en isländsk sida som har vet inte om det blir struligt att importera därifrån ...http://www.brettakantar.is/index.php?
-
- Användare
tack för tipset....... skall se om jag kan få några bilder med dessa breddare på en Taro/Hilux!!pajero wagon skrev:såg en isländsk sida som har vet inte om det blir struligt att importera därifrån ...http://www.brettakantar.is/index.php?
-
- Användare
Dessa var lite väl monstruösa!!RyleR skrev:
Sånna här?
Har sett en kille i Sverige ha något smäckrare saker på !!
Som dessa

Såg att de var WARN moddade breddare!!
Men vart kan man få tag på dessa WARN!!
Dem på bilden kanske hör till nån annan bil än Taro/Hilux!!
-
- Användare
Fram funkar men bak är det troligtvis olika eftersom 4runnern har dörrar därrstking skrev:japp, rindab har dom. då jag skulle beställa mina så skulle det ta ungefär 3 månader innan dom skulle få hem fler. men det var ju ett tag sen...vet nån för övrigt om toyota 4runners breddare passar på en hilux/taro?
"If speed kills,then suzukidrivers must live forever"
Om du inte behöver så mycket breddning kan du säkert hitta breddare till 4Runner på skroten. De som hade "widebody" från fabriken har en typ av breddare i plast. Men det är kanske sådana du menar när du säger att du redan har "de vanliga" breddarna?
Det är sådana som sitter på min. De räcker för 35-12,5 på fälg med -20mm.

Hur de passar bak på en Taro/Hilux vet jag inte men du kan ju prova om du hittar en uppsättning...
/Anders
Det är sådana som sitter på min. De räcker för 35-12,5 på fälg med -20mm.
Hur de passar bak på en Taro/Hilux vet jag inte men du kan ju prova om du hittar en uppsättning...
/Anders