Challenge danmark
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
Re: Challenge danmark
Hade varit sugen på att köra, men eftersom vi har plannerad familjeökning i dagarna så är det inte helt vettigt att åka till Danmark just nu, men det är inte omöjligt att det blir en resa till Danmark senare i år...
//Jonas
Red-Winches Offroad Racing Sweden
BorkJonas skrev:Hade varit sugen på att köra, men eftersom vi har plannerad familjeökning i dagarna så är det inte helt vettigt att åka till Danmark just nu, men det är inte omöjligt att det blir en resa till Danmark senare i år...
Men Jonas då. Det gäller ju att planera.....
Det var ju det jag gjorde...trodde jag!PHA skrev:BorkJonas skrev:Hade varit sugen på att köra, men eftersom vi har plannerad familjeökning i dagarna så är det inte helt vettigt att åka till Danmark just nu, men det är inte omöjligt att det blir en resa till Danmark senare i år...
Men Jonas då. Det gäller ju att planera.....
//Jonas
-
- Hemmastadd
Är det nån som är intrsserad av att åka över och titta på challenge tävlingen den 10/3 så finns det fler platser i min bil?
vi kör ifrån Malmö lördag morgon och är tillbaka i Malmö på kvällen
vid intressee så ring mig
0704-190440 Taxi Micke
vi kör ifrån Malmö lördag morgon och är tillbaka i Malmö på kvällen
vid intressee så ring mig
0704-190440 Taxi Micke
Tyvärr har vi fått förhinder Fasen också, är bra sugen, men ibland vill verkligheten annat
Får satsa på nästa tävling istället
Får satsa på nästa tävling istället
Hemma bra, Trailen bäst
Hoppas de som åkte hade en riktigt kul dag med många bilar och att morgondagens tävling blir lyckad den med.
Vi vill se bilder och film!
Vi vill se bilder och film!
Calle[FAS] - Det är bara roligt!
Team RW White Bug
Land Rover Defender 110 Td5 -00
Team RW White Bug
Land Rover Defender 110 Td5 -00